Nån som har nått roligt att berätta??
Nån som har nått roligt att berätta?? Känns som om sajten är folktom..
Nån som har nått roligt att berätta?? Känns som om sajten är folktom..
Nää då... Det är den inte.
:)
Ingen som vart här inne på jättelänge..:(
Roligt att berätta??
tja...Anja Pärsson fick äntligen GULD!!!
det tycker jag är roligt
Jag har varit och provat min klänning idag för sista gången. Den satt som smäck. Har varit och gjort mina naglar fina också. Nageln på vänster ringfinger pryds nu att fem små stenar i rött och silver. Jag är superglad!!
Vi hämtade hem vår inspelningsbara DVD spelare på onoff..som det var fel på. först ville de ha 400 för besväret men då vi förklarade vad felet var igen.. och sen sa att vi haft dvd:n mindre än en månad när den gick sönder så slapp vi betala.. det var roligt tycker jag.
Nu känns det som om sajten är vid liv igen.. Trodde den skulle dö ut:(
jag har nåt som JAG tycker att är kul. Det har inte med bröllopet att göra men ändå. Till helgen är trappan klar till våran helt nya övervåning! 60 kvm till! Det gör mig tokglad!
Vi besökte vår guldsmed i förra veckan
W2B ville kolla in den blivande vigselringen (hon bestämde sig för den i samband med förlovningen redan)
och medans hon provade den plockade han fram lite manschettknappar och sånt och visade mig, w2b sa att dom är snygga och pekade på ett par för 3000Kr, jag sa då att inte köper jag knappar för 3000 plus frackknappar för lika mycket att använda en dag.
Guldsmeden säger då, inte hade jag tänkt att du skulle köpa, kommer du inte ihåg att jag lovade redan när ni köpte förlovningsringarna att du skulle få låna knappar av mig.
Sen fortsatte han vänd mot w2b "och det gäller ju även om du vill ha nått lite lyxigare halsband, tiara eller liknande"
Så visst händer det roliga saker ibland.
//JanneHV71
JanneHV71
Vad härligt!!!
ja, vi gick därifrån med stora leenden