Inlägg från: Senvinterbrud-06 |Visa alla inlägg
  • Senvinterbrud-06

Senvinterbruds bilder från engångskameror...

Så har jag då fått in bilderna från engångskamerorna. Ingen bra kvalité precis, men likväl bilder.
    Längtar tills vi får fotografens och Jennys(som följde mig under dagen) foton.
    Håll till godo så länge!

spaces.msn.com/members/Mickelina

• Svar på tråden Senvinterbruds bilder från engångskameror...
  • Senvinterbrud-06

Bilderna ligger huller om buller, så ge inte upp efter några bilder... :)

• Senvinterbrud-06

Puffar om nån är intresserad???

• Senvinterbrud-06

Tack alla!
    Det var kul att ha engångskamerorna! Visst, många bilder blir väl sådär, men ändå! Kul att många olika tar kort.
    Vi hade 10 kameror på 60 gäster, dvs en på varje bord om 6 personer, vilket jag tyckte var lagom.

Mrs Canavan:
    Den kommer från Parisette by Alicia Eklöw. Har inte bestämt mig för om jag ska sälja den. När ska du gifta dig?

• Senvinterbrud-06

OK, ska verkligen fundera på saken! Är liiite svårt att släppa den, samtidigt som jag ju inte har så stor användning för den nu... ;)

• Senvinterbrud-06

:) Blev oxå helt kär i den när jag såg den... :)

• Senvinterbrud-06

Snow:

Ja, det blev lite roliga kort när alla får hjälpa till... :)
    Min morfar är född och uppvuxen i Älvdalen, så vi har en stuga där nu. SJälv kommer jag inte från Dalarna, men vääldigt nära gränsen...:)
    Jag fick oxå "jag är inte bitter" i ett tal. (Från han med hästhuvudet som finns på något kort). Haha, lite kul att vi båda fick det då!
    Grattis och lycka till du med!!!

• Senvinterbrud-06

Nu finns lite bilder från andra kameror oxå! Kort från vigseln finns under Agnethas och Lennarts bilder...

• Senvinterbrud-06

Skidbrud:
    Tackar! :)

Vet inte vad kappan kostar, då jag köpte min ihop med klänningen.
    Jag vet att *snow* här på forumet hyrde en likadan för 2000 kr.

Svar på tråden Senvinterbruds bilder från engångskameror...