kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
Ledsen ledsen att jag inte hörde av mig. Det var meningen att jag skulle komma igår på träffen, men som det ofta händer, fick jag i sista minuten rycka in och hjälpa min syster med hennes barn. Förvisso väldigt roligt det också. Man uppskattar sina systerbarn otroligt mycket nu när man inte har några egna.
Hoppas att ni hade det trevligt. Ser fram emot nästa träff.
Har äntligen varit i kontakt med "festlokalen" till bröllopet. Det har varit jätte svårt att komma i kontakt med hon som håller i maten. Har hållt på i flera månader, men nu äntligen fick vi träffa henne. Eller rättare sagt jag fick träffa henne. Magnus skulle dra ny el i köket. Har lite brådis innan köket levereras.
Men träffen kändes bra. Det verkar som om hon förstod vad jag menade. Vi vill ha lite billigare rätter. Det är svårt att säga det på ett fint sätt när de presenterar fina uppsättningar av oxfilé mm. Men det blev jätte bra i slutet. Vi ska träffas i maj igen för att bestämma helt och hållet.
Det som var bra var att hon erbjöd flera olika sorters material till dukningen. Vi trodde att vi skulle stå för det själva, men hon hade jätte många olika ljusstakar, vasar, dekorationer mm. visst, vi vill ju kompletera. Men lite pengar sparar man ju in på det.
Ha det så bra!!!!!!