kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
tjej från vinslöv här, som skall gifta sig 070407 =)
Vill gärna träffa/lära känna andra som oxå skall gifta sig
tjej från vinslöv här, som skall gifta sig 070407 =)
Vill gärna träffa/lära känna andra som oxå skall gifta sig
1. Erurina men lyssnar till Johanna... =)
2. gifter oss 7/4 -2007 i vinslövs kyrka
3. Alexander heter den lyckliga.=)
4. jag är 23, fyller 24 i höst. och sambon är 21
Hmm, om jag har förståt det hela rätt så brukar ni/vi tydligen har träffar....
Tycker jag låter trevligt... så man kan utbyta tips och ideer och snacka massa bröllop...och annat med förstås. =)
Sånt är jag gärna med på ..speciellt som jag för övrigt inte känner så många i trakten heller =)
dahlis :
skönt att det är mer än jag som är ny här uppe i trakten. Det blir lite ensamt ibland faktikst... lite tråkigt...=(
hur kommer det sig ni flyttade till Hässleholm?
Min -Ah
oh nu missade jag ju och gå in och kolla här inne. Annars hade jag ju sett att det skulle varit träff den 24/3...
Hoppas det blir en ny träff snart igen då... och det skall jag inte missa...får sätta upp en stor lapp på datan så jag kommer ihåg att logga in här.. =)
Låter så spännade det här med ringar..längtar tills man själv skall börja kolla...har lite i mitt huvud hur jag tänkt mig... en bred ring med en diamant på mitten...
hur långt innan skall man beställa ringarna?
BT -träff den 23april..skall skriva upp det direkt... för jag följer gärna jätte med! =)
forografen/fotograferinge, blev lite nyfiken på det där. någon som kan berätta för mig?=)
Gumsigos:
Hej och tack så mycket...=)
det lät ju ganska häftigt må jag säga... haha. det skulle han här hemma gilla... *ler*... gifter mig och först nästa år. i april. hade kanske varit roligare för min del och göra det nämre då... =)
Perfekta börllopspersenten till honom..=)
var är det då?.. fast det vore kul och följa med ändå..=)
Gumsigos
självklart kan vi göra det nästa år tillsammans! =) kan ju vara kul och se när de andra gör, så man vet själv hur dte går till, behöver man inte vara nervös över det
När gifter ni er?
Gumsigos
tittade bland de "gamla" inläggen och såg när ni gifter er... ser ni skall gifta er i Ystad... skoj, maria-kyrkan är så fin.
Hur kommer det sig det blev ystad?..
är nästan uppvuxen där =)