kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
Marie Klart man får tänka så. När du nu äntligen träffat en sån underbar man som Ingmar, kan man väl få tänka så. E så himla glad för din skull!
Marie Klart man får tänka så. När du nu äntligen träffat en sån underbar man som Ingmar, kan man väl få tänka så. E så himla glad för din skull!
Dahlis om jag inte minns fel så använder KappAhl í Kristianstad honom när de ska låta sy upp åt kunderna.
Glad Påsk till dig med Min-Ah o till alla er andra!! :)
Magnus brud, det låter helt underbart ju o vackert. Jag tycker inte du ska oroa dig för drinkarna, om folk vet om det när de kommer så har de nog inte nåt emot det. Å andra sidan så är det för er skull de kommer, förhoppningsvis inte baren.
Jag tycker inte det låter snålt, snarare tvärtom.
Vad har ni fått för kuvertpris?
Hallå töser!
Hoppas helgen varit skön o avkopplande :)
Jag tänkte jag skulle börja på friskis o svettis o ville höra om det va nån mer som va sugen o börja träna? I så fall kan vi ju gå tillsammans. :)
Eruraina Jo i Kristianstad, tänkte jag. De finns i Hörby med, men de har inte alls så stort utbud där. Hänger du på? :)
Träffen, va det på söndag eller lördag?? Blir nog bäst på lördag med tanke på öppettider??
MinAh Man får ju passa på när man får friskvårdspeng av jobbet :) Den kan gå till gymkort, massage eller annat sånt nyttigt. Kul!
Ska ta mig i kragen och skaffa det, så jag kommer igång.
Har precis installerat Viktväktarna på datorn, så jag ska skärpa mig där med.
Det är så lätt att ta lite chokladdricka ur automaten på jobbet. Men så kollade jag vad en sån dricka ger som man köper i affären. En påse Ögonblink ger 460kJ!! Bar en sån liten påse ger lika mycket kallisar som 1½ måltid!
Helt absurt, o såna står man o häller i sig när vi har tävlingar i klubben!! Dags o tänka om tror jag. :D:D
Va synd Caja, men jag känner mig lite dum när jag varit inne, rätt va det tar väl chefen upp att "Du har minsann varit si o så många timmar på BT" Hmmm man vet ju inte vad de har för koll på en. ;)
Vilka kommer på söndag, hade varit så kul om alla kunnat :D
Jag har fått i gång mitt Viktväktarprogram nu, ojoj vad man äter fel om man inte ser upp!! Mitt BMI ligger på 28!! hmm nog dags o tänka sig för :S
Caja vilket träningskort har du på friskis? Tyckte det va rörigt på deras hemsida o har ingen aning om vilket jag ska välja :S
Eruraina Du kan va lugn Paulinas har inga djur. Inget o oroa sig för. Kul o träffas förresten! Dig med P+T! :)
O vet ni idag e jag extra glad, ställde mig på vågen o -3 :D e så glad, har därmed BMI 27,5, man ska ju ligga mellan 20-25. Har kännt på sistone att jag inte har samma ork och kondis som jag haft innan. Måste komma igång o träna igen.
Caja, vilket träningskort har du??
kan inte i morron tyvärr, men ska kika igen o se vad de har att komma med. Torsdag kan jag inte heller, ska på date med sonens fröken. Eller kanske ändå, jag får se, när jag har möjlighet. Det e ju det som är felet, antingen är hela veckan bokad eller så är man för lat :D:D
Usch tänker på de 5 kilometrarna jag ska fixa på tisdag, undrar just va ja gett mig in på....
Caja har du ingen mess??
Tyvärr kan jag inte i morron, hade varit kul med en pysselkväll, men det börjar bli bokslutstider o jag måste dessutom gå tidigare på torsdag...
Hänger gärna med om det blir fler ggr, eller om någon annan ska pyssla :)
Tjejer!! Hur gick det igår?? Gick det bra, va ni nervösa? Va fotografen bra att ha med att göra?
Hej Tjejer!
Hur har helgen varit?? Själv har jag varit mycket i stan, men hann njuta av ledigheten lite idag, varit hos hästarna hela dan nästan. :)
Eruraina ett tips, jag fick klippning och provuppsättning igår på Catwalk. Gillar det stället och människorna där.
Klippningen kostade 335kr och den riktiga uppsättningen kommer att gå på ca 600kr. provuppsättningen ingår. Jag tycker det är mycket rimligt. Dorota som gör uppsättningarna kommer dit på lördag fast de egentligen inte har öppet. Schysst!! :) Ville jag ha nåt i håret va det bara att ta med.