uppsalabrudar 2007
Vi kommer att gifta oss feb/mars -07. Vi bor i Uppsala men gifter oss i Norrland (med 99% säkerhet i Jukkasjärvis iskyrka)
Vi kommer att gifta oss feb/mars -07. Vi bor i Uppsala men gifter oss i Norrland (med 99% säkerhet i Jukkasjärvis iskyrka)
Vinterbruden har blivit sommarbrud :) Vi gifter oss i juli -07 istället, men fortfarande i norrland.
Hur går det för er?
Var någon av er på bröllopsmässan i söndags?
*försöker få lite fart på tråden*
sahlena
Japp, jag var där. Tyckte oxå att det var sådär...man borde nog gå på mässan i sthlm istället.
Tänkte kolla på klänningar (lite tidigt men kul!) för att testa vilken modell som är bäst. Vet ni om butikerna i Uppsala tar betalt för att testa?
Tofflan:
Du är galet välkommen :D Jag bor i Uppsala men gifter mig i Piteå...lite lömskt det oxå ;)
När gifter ni er?
Tofflan:
Både jag och min m2b kommer från Piteå. Vår plan är att flytta upp så snart han får jobb där uppe och då kom vi överens om att gifta oss där...även om det skulle dröja längre innan han får jobb.
Jag ringde och skulle boka kyrkan för ett par veckor sedan...men där uppe får man inte boka förrän till hösten om man ska gifta sig sommaren -07...:(