Inlägg från: Drillen |Visa alla inlägg
  • Drillen

P-stav

Hejsan jag ahr med p-stav haft i mer en ett halv år nu men också fått en del finnar annars är det hur bra som helst flera kompisar har med p-stav och det säger att det är super med men jag är känslig mot vissa hormoner därför jag kanske reagerar lite annorlunda. men skönast är nog att slippa äta tabbletterna och att slippa mensen. blir ju biligare så med. bara possetivt tycker jag, men har haft kompisar som haft problem med sina fått ta ut dom för de har haft mycket blödningar med det är oftast mer mott slutet när det börjar bli snart dags att ta ut den. men hör med din barnmoska eller gynokolog för de vet ju oftast bäst för ska ju kunna sånt. finns ju flera olika att sätta in polarn till mig satte precis in den nyaste sorten som vara i fem år som är två stavar som man har i armen. förlåt om svaret blev långt. kramar och lycka till hoppas du hittar det som passar dig. :)

• Drillen

AnnaS23 jag har hört att p-sprutor inte är bra att ta sen måste du väl gå och göra det ttyp var tredje månad eller har ajg fel?

Svar på tråden P-stav