• la fleur

För Små Tuttar????

Hej! en vecka sedan bröstförstorings op, jag börjar få panik... blev dom för små??? Är det fler som kännt som jag, är det ett vanligt fenomen? vill man bara ha större och större?? snälla ni svara. Varför ska det vara så svårt???Kramar till er alla
    Ps 175cm 67kg 360cc anatomiska gelehallon ds

• Svar på tråden För Små Tuttar????
  • ceciliaj

hej!
    jag gjorde min bröstförstoring för fyra månader sedan o jag kände precis som du efter op. brösten var små o hårda o inte snygga alls. man har ju en förhoppning om att de ska vara snygga direkt.
    jag lade in 380 ml o fick direkt efter op en b-kupa. idag har jag d-kupa. de växte så pass mycket på två månader. så jag tror att du kan vara lugn, det är så för många. har du under bröstmuskeln? den behöver tid på sig att ge med sig o då blir brösten större.
    det är bara att vänta o se, jag tror du kommer bli jättenöjd till slut. tiden går fort! kramar!

• EhjärtaK = sant

Vilken bh-storlek har du nu då?

Lite lättare att svara på din fråga då .

• Swing

la fleur: Jag är några cm kortare än dig och har exakt samma implantat. Visst känner jag att även om jag har full D-kupa så är de inte enorma på något sätt och jag är såå glad att jag inte tog 320g, som först diskuterats. Skulle så här efteråt gärna tagit nästa större storlek, men å andra sidan är skillnaderna ju inte så stora och att gå upp flera storlekar, njae, jag vet inte riktigt.... Är ju ändå väldigt nöjd. Tror att de här funderingarna är väldigt vanliga: "-Tänk om jag valt/haft annat implantat, annan storlek, annan form...."

• aircondition

Hänger inte med riktigt här... hur kan b-kupa bli d-kupa? Jag har c-kupa och har haft det hela tiden sedan operationsdagen. Jag fattar inte....?

• paprika

Hejsan!!

Jag trodde inte heller man kunde få en känsla av att de kanske blev för små/skulle tagit större, Men det kom som ett brev på posten..DE e för små!!...Sa det till en vän i förtoende, man kände sig nästan lite skamsen med denna känsla!..Till svar fick jag! -Snälla Det är en klassiker att känna så!!....:)...Ja ha..blev lite snopen,men det är visst väldigt vanligt.Man blir lite blind på sina egna bröst.Tror du upplever de som lagom till slut./P

• ceciliaj

aircondition:

så är det för många, att brösten växer efter op. bröstmuskeln töjer sig o de mjuknar. direkt efter op var mina bröst små, hårda o satt högt upp. nu har de vuxit o mjuknat o hamnat på rätt plats. det är ganska vanligt, kanske beror på ens förutsättningar.. man ser det tydligt på mina bilder efter op. det verkar som det antingen är på det sättet eller så är de svullna efter op o så går svullnaden ner.

• Bröllopstokiig

Känner precis lika. Var så orolig innan op att jag skulle på bröst som Pamela A. Jag ville ju bara ha bröst som var normala. Nu är jag så ånger att jag inte tog 50-75 (eller varför inte 100) cc till. Skrev på detta forum några dagar efter op och hade panik över hur stora dom är. Nu är jag faktiskt ledsen över att dom inte är större. Man vande sig så fort. 2 veckan så fick jag lyfta på tröjan för när jag kände på dom så tyckte jag att så här har dom alltd vart. Önskar reklamationsrätt på storleken ; ).

• Diablo

Kan tillägga att jag gick från knapp 75A till en full 75 C. Lade in 325 under muskeln.

Nu håller jag tummarna som någon sa här ovan att muskeln töjer sig och de sväller som sjutton : )

• la fleur

Tack alla super gulliga tjejer som svarat på min fråga, det är nog sant som ni säger... tycker redan bättre om mina bröst. STORA KRAMAR TILL ER ALLA

• aircondition

Jag har aldrig hört talas om detta fenomen. Mina var c-kupa direkt efter operationen, och dom är fortfarande c-kupa, 4 år senare.

Svar på tråden För Små Tuttar????