• la fleur

För Små Tuttar????

Hej! en vecka sedan bröstförstorings op, jag börjar få panik... blev dom för små??? Är det fler som kännt som jag, är det ett vanligt fenomen? vill man bara ha större och större?? snälla ni svara. Varför ska det vara så svårt???Kramar till er alla
    Ps 175cm 67kg 360cc anatomiska gelehallon ds

• Svar på tråden För Små Tuttar????
  • aircondition

Jag är medlem. Och såklart jag tror dig!

• algit

Hej !
    Mina ökade en cup storlek från D till E jag kan inte ha de bh jag hade efter op.
    Jag kan gissa när det gäller mej att eftersom jag tränar mycket styrketräning har starka muskler så tog det längre tid för dem att töja sig.
    Någon här hade ju fått råd att inte träna sina bröstmuskler en tid innan just för att de skulle vara mer töjbara.
    Så därför är det väl olika för olika kvinnor

• Rystall

Normalstorleken för din längd är ju igentligen 75B. Då ser det ju mer propotionerligt ut.

Jag måste bara fråga en annan sak till alla er som opererat era bröst. Tycker ni inte att det är jobbigt att veta att man måste lägga sig på operationsbordet igen var tionde/femtonde år resten av livet? Plantaten håller ju inte hur länge som helst. Jag hade tyckt att det skulle hänga över mig hela tiden, för att inte tala om kostnaderna. Det var bara en ärlig undrande fråga.

• Maandy

Rystall

De nya implantaten sk gelehallon ska hålla mycket längre än 10-15 år. de har livstidsgaranti så de ska hålla väldigt länge! Visst kanske det inte ser lika snyggt ut när man är runt 50 (jag är 23 idag) och kanske har fött barn och gått upp och ner i vikt. men mina bröst hade ändå inte sett så snygga ut när jag är 50 om jag inte gjort min operation.

• Rystall

Maandy: Jaha det var nått nytt för mig. Jag har hört och läst att inplantat inoperedade i kroppen inte håller mer än 10-15 år. Inte ens höft el knäproteser. Men det är ju bra om de finns nya som håller. Hoppas att det kommer till höfterna och knäna med.

• aircondition

Den information jag fick när jag operarde mig var att inplantaten "åldras". Dom kommer inte att se likadana ut om 20 år. Å andra sidan gör inte oopererade bröst det heller.

• algit

Rystal:
    Jag är 45 år och har en för min ålder bra o vältränad kropp.
    Men brösten efter tre barn o viktnedgång var sååååååååååååååå tomma o trista.
    MEN NU är de snygga och jag älskar dem och om 20 år är jag 65 då kanske jag inte bryr mej om de hänger lite så tänker jag.
    Så det finna alla varianter av oss som gör en operation inte bara unga tjejer.

• my30

Rystall:

Du skrev -Normal storleken för din längd är ju igentligen 75B. Då ser det ju mer propotionerligt ut.

Nu undrar jag, enligt vem?? Vem bestämmer vad som är normalt eller inte..

Och vad är min normal storlek om jag är 160cm, 50kg? :)

• Myriana

Rystall:

Menar du att genomsnittsstorleken är 75B? Det kan jag kanske tänka mig, smala tjejer brukar ju inte ha så stora bröst (naturligt). Men det är ju ändå väldigt olika. Jag är medellång, någorlunda medelbyggd och har vänner ungefär i min storlek med allt från A- till D-kupa. Själv har jag B och det räcker gott för mig

• famousfairy

hej, jag har varit på tråd 4 för det mesta, fick panik när jag läste det här. Jag ska op i morgon!! jag har slutligen nästan 3 dl okokt ris på mig o tycker att det är lite stort. Det tänker jag visar imorgon.
    Min kirurg vet att jag inte vill bli bystig, men jag in i det sista känner mig.. 245? 280? 245? 280?- mcghan 410 anatomist-jag är 160 lång, 49K mäter 78 under brösten... fyller inte en A idag..

• aircondition

Jag är 160, väger 59 och hade otroligt minus A innan op. La i 280 glehallon. Blev så himla bra! Perfekt till min kropp.
    Och Du, Lycka till!

• famousfairy

tack.. aircondition. 27 timmar kvar det bli nog 280
    hej så länge..

• Swing

Min tanke är som sagt att du MÅSTE ta 280, du ångrar dig annars! Jag vet att jag upprepar mig, men jag våndades ju dygnet runt i flera veckor och kunde knappt sova: 320 el 360 var det enda jag tänkte på. Hade varit BIG MISTAKE med 320, och ändå ville jag ju inte ha för stora och väcka uppseende.

• famousfairy

Swing du är helt underbar, tack tack o tack! det bli 280! ha haft okokt ris nästan 3dl på mig, känns lite lite stort men jag litar fullständigt på Gabrilla som inte giller stora bröst, och vill inte att jag bli besviken. Tyvärr ha jag en aggresiv tandverk, det är infekterad tror jag.. hoppas att det går bra ändå :-/ Kram!!! om 12 tim är jag i väte rummet!

• Lilla spöket Laban

Tänk på att mååånga (de flesta?) underklädestillverkare producerar bh:ar i A-C-kupa. Det är mycket svårare (och dyrare?) att hitta bh:ar i D-kupa. Valfriheten är inte alls lika stor. Även om det såklart finns en del D-kupor. Obegränsat med pengar hjälper såklart. Men många fina modeller finns inte ens i D-kupa.

/Laban med den naturliga d-kupan

Svar på tråden För Små Tuttar????