Vårt underbara vinterbröllop!! (Lååångt med bilder)
Har du någon bild på era ringar? Är på ringjakt och tänkte mig att eftersom ni hade så bra smak övrigt i bröllopet har ni säkert det vad det gäller ringar med!! Lite inspiration helt enkelt!
Har du någon bild på era ringar? Är på ringjakt och tänkte mig att eftersom ni hade så bra smak övrigt i bröllopet har ni säkert det vad det gäller ringar med!! Lite inspiration helt enkelt!
Jättefina bilder, såg även en bild på dem bland de övriga i ert album! Men har ni någon närbild på tassen och ringarna?
Hade också tänkt mig ngt liknande med en tunn vigselring då min förlovningsring är 5 mm tror jag och i vit guld.
Men häromdagen var jag hos "vanlig" guldsmedsaffär och damen i butiken sa att man förmodligen skulle ändra sig om man "bara" valde en tunn vigselring utan tyckte att man skulle välja en lika bred men det blir på tok för brett för min tass. Jag tror då rakt inte man ångrar sig, hur resonerade ni??
Vad fick ni ge för er/din vigselring?
Kram
Guud vad gullig du är! Verkligen! tar dig tid och fixar och trixar! Blev verkligen inspirerad av era ringar! Vill okså ha Tror inte heller att man ångrar sig med så fina ringar! Jättefina!
Trevlig helg och tusen tusen tack för hjälpen!
Kramis
Jo en sak till bara ang. dina ringar! Har du prinsessslipade diamanter eller hur är diamanterna slipade? Tycker dina/era ringar är urläckra och vill verkligen ha något liknande! Tack för att du inspirerat/hjälpt mig med ringbekymmren! Känns som en sten som lättat från mitt hjärta!!
Ps. Kommer inte kopiera dina ringar rakt av om du tycker det känns olustigt. Det är ju er idé! men något åt hållen iaf!
Kramisar
Ser nu att du redan svart tidigare att de är prinsess slipade!