Inlägg från: wiicked |Visa alla inlägg
  • wiicked

Hjälp mot PMS??

Hej,

Ett par dagar innan, kanske lite mer än en vecka, så får jag HEMSK pms innan mensen...

Jag blir riktigt deprimerad, sväller upp och äter en massa...alltså riktigt mycket än vad jag vanligen gör. Det hela leder till att jag tappar kontrollen över mig själv HELT. jag mår så dåligt att ja inte vill gå ut, stannar hemma...

Nu är jag rädd för att detta ska ställa till med ett helvete vid ett ev jobb...vill inte ha det så vill vara profosionell, och jag kan inte styra det heller..

Är det någon mer som känner igen sig?

Vart kan ja vända mig för att få hjälp? Jag vill inte gå till gynokologen och hålla på där eftersom jag inte heller haft sex än..

FInns det någon bra kvinnoklinik, mindre eller större, i stan? Bor i sthlm och vill helst gå till någon där än vårdcentralen i min hemort..

Hoppas ni tjejer kan ge mig tips, jag mår riktigt illa av det här och ja kan t o m komma in i självmordstankar i värsta fall..

Mår ju inte så bra heller (dock inte farligt dåligt utan ba lite nedstämd över hur mitt liv ser ut just nu, men förhoppningsvist börjar det sakta röra sig framåt) MEN jag VET att det blir värre när ja har PMS, det blir riktigt hemskt..och jag kan känna ändringen..

SNälla hjälp mig?

• Svar på tråden Hjälp mot PMS??
  • wiicked

nej ja e inte ung, är 24 snart..

• wiicked

har en "pojkvän" som betyder massa för mig...men inget sex, väntar tills ja e gift.. :)

P-pillar...ååhh ville inte börja trixa med sådana pillar...ja hoppas jag kan få annat än just P-pillar..

De är liksom veckan innan mensen som är jobbig...dagarna under mensen (från andra dan) så är allt "coolt"...har inte så jätteont eller kraftiga blödningar.. o humöret är sisådär...

Men PMS är det värsta för mig...kan inte och orkar inte leva med det eftersom den tar en stor del av månaden...

• wiicked

piller ska det stå hhehe :)

Svar på tråden Hjälp mot PMS??