Inlägg från: danielmilton |Visa alla inlägg
  • danielmilton

Gifte oss igår!!!!

Måste bara säga att vi gifte oss igår och vi är en grymt glada.

Det är lite lurigt att gifta sig i mars då man inte vet hur vädret kommer att vara. Men vi hade kanon väder, strålande sol, molnfritt och snö. Det var underbart. Någon som var häftigt var att se alla gästers ansiktsuttryck när vi lämnar kyrkan i en vit limousin. (rekommenderas varmt att åka limousin)

Fest var kanon. Värdarna hade gjort ett jätte bra jobb. God mat och otroligt god tårta.

Det var mycket spex och filmer på bröllopet som gjorde att det blev en lättsam tillställning.

Kram på er alla

Herr och Fru Milton

• Svar på tråden Gifte oss igår!!!!
  • danielmilton

Luks - samma efternamn som porrkungen stämmer men som tur är så är vi inte släkt.

Chilianna - mm hoppas att vädret håller i sig.. då har du ett par nervösa dagar framför dig nu då? men det är bara kul.

och tack så mycket för gratulationerna.

/Milton

• danielmilton

Vi gifte oss i Ekebykyrkan.. grymt mysig kyrka går in 170 sittplatser.. kyrkan var riktigt fräsch.. ge mid din email så kan jag skicka en bild på kyrkan utifrån och innifrån.. maila mig på daniel@miltondesign.se

vi hade festen i fylstakyrkans festvåning i Kumla. Det var kanon. vi var cirka 140 gäster och det var lungt med plats.

• danielmilton

Grattis själva Herr och Fru Skoglund!

Vi kommer att annonsera i NA + Örebroaren. Vet inte riktigt hur lång tid det tar tills fotona kommer i tidningen.

Vi kommer nog att fixa en sida att lägga ut bilderna från bröllopet på sen oxå. Men förtillfället har vi inte fått alla bilder.

Mvh
    Herr och Fru Milton

• danielmilton

Vi hade WASA Ateljen. Har dock inte sett bilderna ännu då det tar tre veckor innan dom kommer.

Vad jag vet så är vi uppe i 150 bilder men det var bara från en fickdigitalkamera. Vi hade två kameror till som tog betydligt många fler bilder. Kan tänka mig att vi hamnar runt 700-1000 bilder.

Sen hade vi ju två videokameror oxå som filmade så det blir ju två timmars material att klippa ihop en vigselfilm på.

Kram Milton

Svar på tråden Gifte oss igår!!!!