• catte

BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

Hittade hit och ser att det är endel blivande fruar här inne... ska ni alla gifta er i år? Själv har vi bokat upp Elite stadshotell till Juli nästa år... En LÅNG väntan till dagen D!!!

• catte

Gabbis:

Först var det meningen 070707 men blev framflyttat till 070714... Kommer gifta oss i Skerike kyrka! Ni då, vilket datum har ni?

• catte

Min fästmans kusin hade redan bokat upp det datumet och efterom vi vill att så många kommer från hans släkt i England så valde vi att flytta fram... annars hade ju 070707 varít ett bra datum
    Vi förlovade oss i Prag i Mars i år!!! Hur långt har ni kommit i er planering?

• catte

Har faktiskt inte något klart i huvudet mer än hur jag vill ha klänning (typ) och hår.... Det är det enda. Vet inte färgtema eller något än... Kommer säkert ändra mig om jag bestämmer nu!!!

Men jag som är ny här inne... vad är tatty teddy tema?

• catte

Just det, hur funkar det? Var när och hur träffas ni.... jag har ju 2 barn vilket kommer bli lite problematiskt om jag ska med.... tyvärr! Roligt att ni träffas iallafall!

• catte

Barnvakt i all ära, vore överlycklig om jag hade en sån... Har ingen familj eller släkt här och min sambo jobbar i Stockholm och kommer inte hem förrän 19.30! Men jag kan spana här inne och passar det någon dag att jag kan komma med så hör jag av mig. Vore roligt att träffas och utbyta ideer!

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!