• ani_li78

Dopet blev oxå ett bröllop. Överraskning!!! Bilder finns

Det vart så lyckat!!
    innan jul bestämde vi oss att vi skulle gifta oss samtidigt som vi skulle döpa Ludde den 11 mars.

Vi sa ingenting till någon, gissa om de blev överraskade
    Allt vart perfekt och reaktionerna när vi kom in i kyrkan i bröllopskläder var fantastiska. Det lättade upp stämningen och nervositeten rann av oss.

Titta gärna på mina bilder
    beta.familjeliv.se/hem/anneli78/galleri.php%F6llop+och+dop

• Svar på tråden Dopet blev oxå ett bröllop. Överraskning!!! Bilder finns
  • ani_li78

Vi har alltid sagt att när vi gifter oss ska vi bjuda på Tacos, så vi gjorde det !!
    Det är VI, vi äter jämt tacos så det skulle kännas så fel att bjuda på nån tjusig middag.

Först tänkte vi bara smörgåstårta men det sket sig

• ani_li78

förevigt
    Vi tog bröllopet först, alla satt i kyrkan och väntade på dopet sen började de spela bröllopsmarschen och vi kom in.
    Det var sååå häftigt

Tack va snälla alla är

• ani_li78

förevigt
    Visst blir det ett riktigt bröllop, kanske är svårt att tro men det blir det faktiskt, det beror kanske lite på vad man gör med det.
    Och man sparar en massa pengar, vi ville ha ett naturligt bröllop där det var VI som skulle gifta oss och inga upp spacklade tillgjorda människor som står där framme vid altaret. För sånna är inte vi och jag kände mig vackrast i världen ändå

Alkohol var bannlyst på våran "fest" tycker inte att det passar när det samtidigt var dop.
    Och det ångrar jag absolut inte.

Bröllopsresa blir det i maj. 2v till grekland ÅÅ va jag längtar.

Hoppas allt kommer att gå bra för er, för hur det än blir så kan det bara inte bli fel !! Det LOVAR jag !!!

Kramizar !!

Svar på tråden Dopet blev oxå ett bröllop. Överraskning!!! Bilder finns