• Gerda

Oj vad tomt det är!

jag kan førstå tomhetskænslan som kan komma efter - pga. att man går in i planeringen mycket vissa periode och har hållit på så længe med brølopsprojektet. Sjælv nyfiken på hur jag kommer klara "efter tiden"

Dock vet jag inte om jag håller med June 20 att skaffa sig nytt hobby eller sådant med en gång... vad gjorde man INNAN brøllopsplaneringen? Jag tænker att man inte skall behøva fylla upp all tid med "nåt" jæmt... før det ska væl finnas en fungerande vardag också? utan projekt och planering?

*funderar jag med*

• Gerda

Johanna85

Vi ær mitt i flyttning i juni :)

men det ær KLART att vi ska SES!!!! Absolut1 Bara ni står ut med flyttsøk?

Vi flyttar ut 3 juni, men vart vet vi inte ænnu :D

• Gerda

Johanna

jag børjar få fina naglar jag :D :D :D Målar friskt med nagellack før att de ska se vackra ut så jag inte biter...

Men jag ska absolut gøra gelenaglar till brøllopet - tip topp till fotgrafierna ;)

Tycker absolut att du ska skaffa nya igen snart... fiiint ju, å du trivdes så bra.

• Gerda

Axelkort, jætte jætte TUNT, uppklippt (eller tilljæmnat efter gamla uppklippning)

Snyggt och nøjd e jag!

Klart ni får komma iaf, bara træffas o ha trevligt!

• Gerda

Johanna85

Du blir som min vænnina! Nær sambon o jag gifter oss næsta år så firar de 10 års giftermål några dagar efter vår brøllopsdag! DET ær COOLT.

:D :D :D

• Gerda

KUL! ska in o kolla direkt :)

Du, har du några høguppløsta? Tænke om du kunde mejla/brænna ner ett antal till mig... tænkte gøra ett mini album till er om ni vill :D

Vill ju helst øveraska... men litet svårt nær man inte har tillgång till bilerna... men vi kan ta det "hemma" sen vad du har lust med!

• Gerda

hihi... sitter mest o glor på byggarbetare just nu, dessværre ær den snyggaste en tjej (ritkigt snygg ær hon fast hon går i fula arbetsklæder!

Så fick jag lov o surfa litet jag idag! Å æter tårta också... det ær freeedag
    !

• Gerda

:D Ja jætte fin! Ser så hærligt ut!

Blir så rørd nær jag ser att jag fått varit med på er dag o att den HØLL! Var så orolig!

Svar på tråden Oj vad tomt det är!