• Johanna85

Oj vad tomt det är!

I morgon är det fem veckor sen vi gifte oss (11/2). Tiden har gått jättefort men det känns ändå som om det var flera år sen vi gifte oss... En konstig känsla som inte riktigt går att förklara. I vilket fall som helst så saknar jag bröllopsplaneringen och själva bröllopet något enormt! Visst jag är jätteglad över att vara gift och det var en av de roligaste dagarna i mitt liv... MEN det är över! Det känns jättetråkigt. Tittar på bilder från bröllopet varje dag, får en sån enorm lyckokänsla samtidigt som det finns en liten röst i huvudet som säger "det är över"...

Vet inte vart jag vill komma med mitt inlägg. Blev lite rörigt. Ville kanske bara försöka sätta ord på vad jag känner.

Kom ihåg att ta vara på dagen!

Kram fru S

• Svar på tråden Oj vad tomt det är!
  • Johanna85

Sanasol

Nej, det har jag inte... Ska kolla det nu! *förlåt*

• Johanna85

June20

Tack för tipsen! Barn kommer inte än. Jag skriver c-uppsats just nu, så jag har hur mkt som helst att göra. Vi är i full gång med att renovera lgh (för andra gången) och jag tränar redan. Ändå så finns det ett tomrum att fylla... Men som tur är så har jag inte tröttnat på att se mig själv i vit klänning än *ler* får väl fortsätta att titta på kort *hihi*

• Johanna85

Gerda!

Jag kan ju alltid fördriva tiden med vara med och planera ditt bröllop Gerda! Hoppas på att åka till Oslo i början av juni, kanske ses då??

Sanasol!

Har svarat dig nu! Ja, vi har bilderna från fotografen! De är underbara! Blev 20 st 18x18 cm i läderalbum! Jättefint! Ska förmodligen beställa en tavla nästa vecka också.

• Johanna85

Sanasol

Vad kul! Vilka ringar blev det? *nyfiken* Får ta och dregla över andras bröllop istället... ; - )

• Johanna85

Sanasol

WOW!!! Vilken ring! Inte ett dugg avundsjuk! Visst har han bra pris på platina? Min mans ring är i platina.

• Johanna85

Tack! Jag älskar den! Tittar på den flera gånger om dagen, den glittrar så fint i solen! Gillar verkligen princesslipade diamanter!

• Johanna85

Tog bort min naglar (alltså gelénaglar som jag gjorde innan bröllopet) igår. Kändes tråkigt att ta bort dom, tog ju bort det sista av bröllopet kändes det som (jag vet att jag är lite knäpp *hihi*) Ska göra nya snart tror jag, saknar faktiskt naglarna, det var fint att ha dem.

• Johanna85

Jag gjorde dem här på Face i Örebro... Det kostade 800 kr att göra dom, 250 kr att ta bort dom och då ingår det en minimanikyr. Trivdes sååå bra med dom! *vill ha*

• Johanna85

Gerda!

Vi kommer nog runt den 7, 8, 9 eller 10 juni. Om ni har det stökigt går det ju alltid att gå ut och äta, eller så får vi hjälpas åt att packa upp kartonger och äta pizza!

Vad kul att di börjar få ordning på naglarna! Hur gick det hos frisören? Blev det en ny frisyr eller bara topparna?

• Johanna85

Gerda!

Vad kul att du blev nöjd! Får kanske se bild sen? Nu ska jag fortsätta att plugga så att jag kan vara ledig ikväll... Ska till ikea i morgon *kul*

• Johanna85

Hoppas på ett ja

Jag tror att det nog kan vara samma känsla. Har också funderat på om man skulle vänta med det här underbara händelserna till senare... Men gifter man sig tidigt så kan jag njuta hela livet av att vara gift! När andra vänner gifter sig så kan jag skryta med att jag redan har varit gift i 10 år! *hihi* (måste tänka positivt...)

• Johanna85

Vad snäll du är!!! *underbar*

Jag skulle bli jätteglad över ett litet minialbum! Vi har 600 bilder i varierande upplösning. Men de allra bästa är högupplösta. Men som du sa, vi kan ta det "hemma" sen (vad bra att msn finns)

Men du, har inte du ett jobb att sköta? Vad gör du här hela dagarna? *ler*

• Johanna85

Mums, tårta... Vill också ha!

Visst blev slöjan bra på den bilden (självklart var slöjan bra hela dagen) när vi är utomhus och det blåser lite? Jag var jättenöjd med slöjan *tackar och bockar*

• Johanna85

June20

Jag har faktiskt inte haft på mig klänningen en enda gång sen bröllopet (man jag har haft på mig slöjan... räknas det? Kanske tar på mig den i morgon *hihi*

• Johanna85

June20

Har du sett det Friends avsnittet där alla tre tjejerna sitter i brudklänningar och tittar på tv och äter popcorn?

Svar på tråden Oj vad tomt det är!