Gerda:
Ja inte vet jag vad hon höll på med innan bröllopt jag känner henne inte hahaha?
Jag höll på med andra saker helt enkelt o det kan ju vara vad som helst?!
Själv tecknar jag o gör både dittan o dattan som går i upp o ner vågor beroende på humör för vad jag känner för att göra...visa saker kanske hamnar på pause just pga att man måste sitta o kolla igenom tidingar,springa på stan o glo på tårtor, planera etc
Om man känner ett tomrum kan man väl fylla det med något nytt ja menar livet tar ju inte slut bara för att planeringarna o bröllopet e över men jag vet att det e värsta adrenalinkickarna när man sitter där o planerar just bröllopet! Jag är just nu där själv.
Vill man sitta o glo på fotona så kan man ju göra det, det kommer jag säkert göra också sen men ja tror inte jag kommer springa omkring i klänningen (för kul skull)el glo på fotona var enda dag ca 2-3mån efteråt....(inte för ja tror inläggsskrivaren gör just så med klänningen etc var enda dag exakt).
Jag bara menar NÅGOT måste man ju göra tex jobba, annars kan du ju hända man blir deppig...finns en hel hög som inte pallar av det där att nu helt plötsligt tog det slut när de kommer hem från resan...så sitter de där i soffan o stirrar rakt ut.
Jag ser det mest som om man mår dåligt el blir deppig så ska man ju försöka hjälpa sig själv med att göra annat....tror för övrigt inte inläggsskrivaren ÄR deppig...hon låter bara som hon saknar det lite granna.