• AnnaS23

Ultrashape, Lipodissolve, Cellulift

Hej, vet att detta ämne har varit på tapeten tidigare. Men jag är väldigt nyfiken om någon har kommit fram till något mer. Fungerar det tro? Jag mailade Ellipse Kliniken som har Ultrashape, de gav ingen garanti på deras behandling. Det kanske man aldrig gör? Sedan tog de ungefär 6.500kr, vilket jag iof inte tycker är mycket med tanke på att liposkultur kostar ca 15.000kr. Pratade också med SLM Kliniken i Sthlm, de använder Cellulift som tar bort fettet genom injektion. Där är det betydligt billigare, men ligger i fel stad!! Någon som testat något av dessa? Vad tror ni?? Injektion el ultraljud eller kanske tom den traditionella fettsugningen? Saken är den att jag inte är i behov av någon stor förändring, jag vill bara få bort "lovehandels" pga att jag inte får bort det med hjälp av träning. Känns kanske som en stor procedur att fettsuga sig om man inte ska ta bort så mkt? Gud vad jag babblar... Kramiz

• Svar på tråden Ultrashape, Lipodissolve, Cellulift
  • AnnaS23

Cellulyse ska det stå inte Cellulift... sorry.

• AnnaS23

Ålin:
    SLM Kliniken i Stockholm tar 950kr för den första provbehandlingen, där ingår en konsultation också i priset. Sedan är det 1250kr per behandling. Vet inte varför jag tycker injektion känns så läskigt och inte ultraljud. Med ultraljudet kan de ju se exakt så att det inte tar på samma ställe 2ggr. Med injektion känns det som man sprutar och sedan får man se vart det hamnar? Är inte så insatt iof. Synd att SLM inte ligger i Gbg. Tror injektion är effektivare...

• AnnaS23

Apricos:
    Ingeting? Borde man inte få pengarna tillbaka då, tycker det är rätt sjukt isånnafall. Kan ju förstå att det är olika från person till person, men är måtten exakt samma så har ju behandlingen bevisligen inte gjort vad den skulle. El?
    Hmm, Ultrashape kanske inte är värt det då...

• AnnaS23

Är det någon som vet exakt hur en Cellulyse behandling går till på SLM Kliniken? Flera injektioner i ett specifikt område el? Svårt att få det jämnt och snyggt?

Svar på tråden Ultrashape, Lipodissolve, Cellulift