uddevalla med omnejd
Uddevalla brudar va kul..Jag bor i Uddevalla och ska gifta mig i Herrestad kyrka i Juni..
Uddevalla brudar va kul..Jag bor i Uddevalla och ska gifta mig i Herrestad kyrka i Juni..
ina3..
Jag bor inne i stan men ville ha Kurt Olsson som präst och han föreslog Herrestad kyrka.
Kabo..
Varför ville du inte ha Kurt Olsson som präst? Undrar bara för att jag ska ha honom och om du vet något som jag inte vet??
Ina3
Ska gifta mig den 10 juni så det börjar närma sig.. Har väldigt konstiga drömmar nu för tiden men det är väl nerverna..
Jo jag läste att han skulle det men han klämde väl in oss innan.
Jag plusar på med mig..
25 maj-Ina3 Flatö kyrka, Flatö skola
3 juni- Malin A- Uddevalla kyrka, Societetsalongen, Gustafsberg
10 juni-Danlin-herrestad kyrka,Mässen I 17
15 jul- Olise, Hunnebostrands kyrka, SFS lokal
5 aug- Orustbrud, Bokenäs nya kyrka, Kärlingesundsgård
5 aug- Linslus, Morlanda kyrka, Hälleviksstrands "Havslokal"
19 aug- Merlin, Villa Elfhög
26 aug- Bohuslän06, Hamburgö kyrka
9 sep- Kabo, Herrestads kyrka, Herrestads församlingshem
11 nov- Jalf, Ljungs k:a, Ljungkilegården
26 aug Linda&Magnus, Lane-Ryrs Kyrka, Villa Lindesnäs
Tack tack
Kabo!!
Du råkade visst sortera bort mig... Danlin 10 juni
Tjena Uddevalla tjejer, idag har jag ringt runt och kollat upp bröllopstårta/bakelser och är lite nyfiken vad och var ni har valt att köpa era
Fasiken va svårt det är...Vill så gärna ha någon form av bakelse eller dyl istället för tårta. Känner inte för att slänga ut flera tusen på bröllopstårta. Behöver råd, hur gör ni med tårta??
ina 3. Vad är det för slags tårta? Smak och sånt? Har hon inget emot att göra åt andra?
Jag ska oxså ha Lasse Love på mitt bröllop tror att det kommer bli asball..
Orustbrud.
Har du telenr till eran fotograf. Det verkade ju som hon tog digitalt? Våran fotograf gör inte det men det är det vi vill ha.
Orustbrud
Kan du inte höra med henne och maila mig snarast på lindablom57@hotmail.com
Tack Ina3 Dagen var helt uuunderbaaaar. Jag och min man!! pratade om det häromdagen att ingenting gick fel och det är skönt. Många gäster har ringt efteråt och tackat. Kul. Så lycka till alla ni som har dagen att se fram emot.