Serveringspersonal
Hur mkt kostar det att anställa serveringspersonal via cateringfirma?
Förstår att det är väldigt olika, men det skulle vara kul att höra vad man kan räkna på.
Hur mkt kostar det att anställa serveringspersonal via cateringfirma?
Förstår att det är väldigt olika, men det skulle vara kul att höra vad man kan räkna på.
Absolut billigaste vi stötte på (Sthlmsomr) var Rent-a-Jamens catering och Äteblissemanget. På c:a 75 pers låg dessa två dryga 5000 kr lägre än alla andra när mat och personalkostnad var inräknad.
Förlåt, Ätablissemanget med A
Hur mkt blev det totalt?
Runt 25 000 kr tror jag, men det var med diskning, städning, ev. dukning, transporter, mat förstås m.m. m.m. Vi valde en annan firma.
Jag börjar känna mig riktigt trygg...hade nog räknat att det skulle vara ännu dyrare... :)
Tack för infon!
Hej
Ville bara säga att man nog kan hitta detta i en massa olika prisklasser, det märkte jag när vi leta men har nu hittat ett vi e riktigt nöjda med så lycka till
kram
Jag förstår att man kan hitta en del olika prisklasser...känns skönt att veta att det är gott om tid kvar :) Gifter oss i juli -07.
Får man fråga var ni ska gifta er?
MVH Jennie
Kommer att gifta oss i Piteå...planen från början var ett vinterbröllop i Jukkasjärvi, därav mitt nickname :)
Var gifter ni er?
En bit utanför Malmö så de e en bit från dig...
Jennie
Har ni bestämt datum?
Ja den 19 aug blir det
mvh
Kul!
Då har du en del saker att göra nu :) När började du planera?
Vi började i aug förra året så smått men tar de mesta nu...e så mycket smått runtom man inte tänkt på innan....blir ni många eller?
Inte så jättemånga...mellan 50-60
Har inte spikat inbjudningslistan ännu.
Hur många blir ni?
Vi har bjudit 95 personer till vårt bröllop o inbjudningar gick i Fredags
Kul!
Då borde dom vara framme idag :)
Visste folk att det skulle komma en inbjudan eller har ni hållt det hemligt?
Lite av både ock, vi har fått respons av vissa redan.... jättekul...
Oj vad kul!
Måst kännas av i magen att det närmar sig :D
Kan man lugnt säga... man e så rädd att man ska missa något! hihi