Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd
Träff 28/3 kl 18.00 på tefanis
Hellan
AnelP
Githkat
Sara81
Annki72
LoTTa
Mrsblirms
Träff 28/3 kl 18.00 på tefanis
Hellan
AnelP
Githkat
Sara81
Annki72
LoTTa
Mrsblirms
tis. 18/4 kl 18.00 på Tefanis
Annki72
Hellan
AnelP
ons. 19/4 kl 18.00 på Tefanis
Annki72
Hejsan tjejer
Jag kan tyvärr inte komma nästa vecka på träffen då jag ska jobba sent. Ha så kul och berätta gärna vad ni pratade om här sen, så man hånger med lite:)
tis. 18/4 kl 18.00 på Tefanis
Annki72
Hellan
GithKat
LoTTa
Ängla
lill
Bride 2007
ons. 19/4 kl 18.00 på Tefanis
Annki72
GithKat
LoTTa
Ängla (fast något senare)
githkat: Har du redan blivit hippad?? Utan mig och Ida:( då får vi fixa en egen i stan*hehe*
Kan du inte berätta lite, för jag kan ju ej komma på tis, jobbar kväll nu i 2veckor och känner på mig att det kan bli längre än så:(
kan vi inte försöka ses på en fredag, vore kul att kunna träffas innan man gifter sig i aug.
Jag kommer nämligen jobba ständig kväll nu 14--0 mån-tor, så óm några kan en fre vore det kul. Har pratat med två här som skulle kunna en fre.
Kan inte heller på torsdagar..
Här kommer ett förslag från mig fre 19 maj kl.16/17
(kan tidigare för är ledig på fre)
Då provar vi hur många som kan
19 Maj kl 16.00 på Johans café:
AnelP
Jag kan inte, min bror tar studenten fredag den 9:e. Vad sägs om ons den veckan den 7:e?
Ska vi kolla hur många som kan onsdag 7 Juni då??
Jag har mycket att berätta då för den dagen ska vi träffa slottsvillan och bestämma lite med dfem inför dagen D och sen ska vi träffa Krister från Lands med.
AnelP
hellan_jkpg
Jag kan inte så tidigt på ons, ska träffa krister från landhs vid 17, så kan inte förrän vid 18.Annars om ni inte kan så får jag nog hoppa över det den här gången
BT träff
Hej!
Jag kan ej på ons men kan tor,,
Onsdagen 28 juni 11:30
Ängla
GithKat
Hellan (en snabblunch centralt i stan)
Torsdagen 29 juni 11:30
Ängla
GithKat
AnelP
Hellan kan inte , är på begravning då...
Blir det träff på ons eller på tor? Eller både och?
Bruden i stan: Du får gärna mail mig så jag vet lite vad det handlar om. Min tärna kanske också följer med. Jag kan på onsdag med om vi kan ses vid kl 11 istället??Blir taight för mig annars till jobbet eftersom jag jobbar utanför stan och börjar där kl 14 och måste åka hemifrån kl 13.
min mail är nellisan22@hotmail.com
Githkat och Hellan kan ni kl 11.00 istället?Vore bra i så fall. Annars får jag vara med en liten stund bara.