• Ängla

Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd

Jag kan inte då heller, är på en kvällskonferens...

Boka gärna in ett datum sen i maj efter att Hellan gift sig som vi kan träffas. I nuläget kan jag nog alla veckodagar (helst ej fredagar) efter 17:00. Skulle också kunna tänka mig lunch om det är nån annan som finns i stan.

kramisar så länge!

• Ängla

SJÄLVKLART menade jag att ni ska träffas nästa vecka men att jag kan först efter bröllopen!!

• Ängla

Vill också gärna träffas snart! Har fina trycksaker och (snart)härliga bilder från vår lyckliga dag att visa! Å så vill jag kolla in Ankis, Hellan och Lottas alster.

Är så himla glad att jag inte "klippte av" släpet, det blev verkligen pampigt med det i kyrkan!

Fredagar funkar inte helt bra för mig men kom med ett förslag så ska jag kolla på det. Lunch kunde ju också funka, jag återkommer med förslag på lunchdatum häröver. Nånannan som har förslag förresten?

• Ängla

jag kommer en timme eller så (har tyvärr andra planer senare)

KUUUUUUl att det blir av!

19 Maj kl 16.00 på Johans café:

AnelP
    GithKat
    Ängla

• Ängla

MsblirMrs, jättebra initiativ, tyvärr verkar inte torsdagar vara en sån bra dag!
    Kanske kan du komma en svänga på fredagen?

• Ängla

Nä men Anki vad trist med makens operation, hoppas han mår bättre snart.

Vi är oerhört nyfikna på era bilder, hoppas du kan komma en stund. Själv har jag inte en enda bild med mig, men vi jobbar på webbsidan snart ska ni få se resultatet. Kan ju istället ta med lite trycksaker som ni ännu inte sett.

kram från Ängla

• Ängla

Hellan
    AnelP
    GithKat
    Ängla
    Msblirmrs
    Lita

Ska bli jättekul att träffas!

Lita, jag är mörkhårig, har en svart kjol och röd tröja på mig. Röd & grön väska samt en ljusbrun jacka.

• Ängla

BTfika på Johans fre 19 maj 16:00

Hellan
    AnelP
    GithKat
    Ängla
    Msblirmrs
    Lita

• Ängla

GRATTIS Gith, vad roligt!!!!!

Otroligt att du fixat med både bröllop och körkort samtidigt, önskar jag kunde gjort detsamma...

Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd