Inlägg från: Ostbågen |Visa alla inlägg
  • Ostbågen

Skinoren mot acne?

Efter flera års testande av diverse acnemedel beslöt jag mig idag för att gå till läkare. Jga har inte överdrivet med acne men tillräckligt för att jag ska må dåligt av det. Trots att jag påpekade att diverse cremer och annan yttre påverkan inte verka hjälpa mot min acne skrev hon ut cremen skinoren. Tänkte nu kolla om någon här har använt den cremen och isf erfarenheter av den?

Blir så trött på att se ut såhär, är 21 år, borde det inte ta slut snart!? Förstår att mitt puderanvändande inte gör saken bättre, men det blir som en ond cirkel. Måste använda puder för att dölja finnarna ju! Suck, pust och stön.

• Svar på tråden Skinoren mot acne?
  • Ostbågen

Exuvience grejer har jag inte provat. Är de dyra?
    Tycker det sticker och bränner i ansiktet när man har applicerat skinoren, men det kanske ska göra det. Är ju första dagen jag använder det så man får väl stå ut och invänta resultat.
    Det finns verkligen en djungel av medel därute!

• Ostbågen

Oj vilken bra timing! Bor i ett litet samhälle i södra Sverige där det nyligen öppnat en skönhetssalong som passande nog använder Exuvience!
    Borde jag vänta en månad för att se om skinoren ger reslutat eller kan jag ta kontakt med salongen samtidigt som jag änvänder cremen?

Svar på tråden Skinoren mot acne?