• dark_eyez

Unga brudar?

Halåå på er!!
    Nu vill jag starta en tråd för alla UNGA brudar på BT.

1. Ålder?
    2. Hur länge har ni kilat stadigt?
    3. Förlovning - när?
    4. Hurudan är din blivande?
    5. När gifter ni er?
    6. Varför gifter ni er?
    7. Hur har omgivningen reagerat?
    8. Hur har familjen reagerat?
    9. Bor ni ihop innan vigseln?

Mina svar:

1. 20 år
    2. Snart 3 år
    3. 25:e juni (midsommar) 2004
    4. Snällast i världen, lång, jättestilig :), omtänksam, musikalisk, rolig, trevlig mot alla, romantisk...
    5. 29:e juli 2006
    6. Därför att vi älskar varandra, vi kan inte leva utan varandra, för att vi vill lova varandra inför Gud och för alla andra att det ska vara vi två resten av livet
    7. Mestadels positivt, men vissa dumma kommentarer har vi nog fått i stil med "Jag skulle aldrig gifta mig! Varför kedja fast sig vid nån när du är så ung?"
    8. Helt okej. Bättre när de fick smälta det hela.
    9. Nepp.

• Svar på tråden Unga brudar?
  • Pesonen

åh, vad trist

nja, det spelar ingen roll (för min del) om ringen kommer från 1000kr:s klassen på billiga hyllan på Guldfynd. Har inte så värst dyr smak, men vill gärna ha något med sten/ar i!

hittade en på guldfynd, typ 1500:- som det var 4 diamanter samt en större akvamarin i.. dessa 2 stenar är dessutom mina månadsstenar (månad mars)

Vill inte ha dessa amerikaniserade ringarna heller, där det handlar om att ha störst sten, för dessa skaver ju ändå bara sen, och kan falla bort då det slits...

vet inte riktigt. va idag o kollade lite på guldfynd o imorrn ska jag också kolla lite på albrekts guld

• Sanasol

Har heller inte varit en sån som önskat en dyyyrgrip. Men nu kostar ju metallen endel... :( Fast, känner mig ändå glad för detta nu... har gråtit klart över den förra ringen... som min kille valde ut till mig!! :):):)

Vad ska du ha för klänning? Tiara? slöja?

• Meddelande borttaget
  • Pesonen

neeeeeeeeeeejjj, hade skrivit världens längsta inlägg med förklaringar o allt o det gick bort? hamnade i filtret eller nåt *arrrrrrg*

• Sanasol

NÄMEN?! Vad hade du skrivit dåå?? ;)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Pesonen

fan, det går ej att skicka mitt inlägg fortfarande??

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Unga brudar?