• 15juli06

15 juli!!

Hur går det för er i planeringen?

Är era inbjudningar skickade? Vi skickar till helgen, ska lägga upp bilder sen. (de skulle skickats i början av mars men tiden stack i väg) Nu när listan är klar blev vi 82 st.

Längtar mig sjuk efter min klänning, den borde komma vilken dag som helst nu!

Berätta hur det går för er med allt är jättenyfiken!

• Svar på tråden 15 juli!!
  • Janne71_JKP

Hej

Inbjudningarna skickade, 21 anmälda av 92 hittills trots O.S.A först den 1/6.

Musik börjar ordna sig.
    W2B har hämtat brudklänningen.

Kocken håller på och funderar på menyförslag.
    Vi letar bröllopsresa.
    Transport från kyrkan ej löst.
    Övernattning för oss är klart.
    Fotograf klart.
    Hemsidan offentlig men ej klar brollop.paananen.nu

Viktminskning pågår men ej klar.

Återstår mycket men känns som vi har läget under kontroll i alla fall.

//Janne

• Fru Cinderella

*hihi*
    Då fyller jag år :)

• 15juli06

Du är vass Janne! Du har koll på det mesta. Vad jag är avundsjuk på din W2b, som redan fått hämta sin klänning :)

• 15juli06

*knuff* Var e alla 15 juli brudpar?

• bullisklubben

Här kommer en till som ska gifta sig 15 juli!! Åh vad roligt det ska bli!
    Inbjudningarna är skickade och det mesta är kirrat och klart! Vi bor och gifter oss i Stockholm, Katarina Kyrka. Vart ska ni gifta er?
    Är ni nervösa? Jag har tyckt att det är såååå lång tid kvar fram tills nu :-P Jag börjar bli lite stressad och nervös plötsligt!

• Corn 060715

Var och valde ut brudklänningen i helgen. Hade egentligen bara vågat hoppats på att bilda mig en uppfattning om vad som skulle kunna passa - med där hängde den, den jag vill ha. Brukar vara en riktig vel-maja i vanliga fall, men stora beslut går alltid lättare. Ringen är också beställd. Jobbar nu hårt för att få fatt i ett bra band till festen.

• Puh76

Här är jag!!

Har precis beställt inbjudningskorten!!

Har köpt klänning, kyrka och lokal är klart, skor, slöja mm är klart.

Kvar är maten, min blivandes kläder, ringar, blommor.

• Puh76

Glömde tårtan..den är oxå kvar!

• micropop

Här är en till 15 juli-brud! Inbjudningarna färdigställs i morgon, och skickas ut så att de förhoppningsvis kommer fram tisdag 6 april. Då är det precis 100 dagar kvar enligt mina beräkningar.

Annars börjar det mesta falla på plats. Klänning, skor, ring, blommor, tårta, vigselförrättare, mm, är fixat. Härligt att det äntligen börjar närma sig nu! :)

• 15juli06

Det med 100 dagar hade jag inte tänkt på, ska nog oxå skicka dem till dess :)

Svar på tråden 15 juli!!