• eve-lina

Någon med erfarenhet av NUTRILETT?!

NU har jag precis varit och köpt en kartong med Nutrilett Intensive choklad och tänkte jag ENBART skulle leva på dessa under en veckas tid (dvs. 6påsar/dag)
    Är det någon annan som provat den metoden? Jag behöver en riktigt kick-start för att få motivation och komma igång så jag hoppas det funkar...

Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter och framgångshistorier?:)
    //E

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av NUTRILETT?!
  • Ellte

Jag tror inte att en veckas pulverkur gör nån nytta... Du går ner kanske...2-3 kilo varav 2 kilo vätska som genast kommer tillbaks när du äter vanlig mat igen ;)

Gör du upp en plan, gärna i kontakt med en dietist, så att du inte skadar kroppen och åstadkommer en riktig förändring!

• eve-lina

Uttryckte mig nog lite knepigt...jag ska först börja med en vecka för att se om jag klarar av det först och främst...men det är tänkt att jag iaf ska hålla på i ett par tre veckor....i kom.med motion.

//E

• Juliette

Jag har provat nutrilett å de FUNKAR bara man håller sej till kuren och inte faller för frestelser allt för ofta..helst inte alls. Följer man kuren går man ner med rasande fart....dock kanske inte så mkt på en vecka...men jag såg att du skrev att du ska börja me de. Å de är smart tänkt.
    De krävs motivation att äta bara nutrilett i en längre period, man måste verkligen peppa sej själv å påminna sej vad de är man vill nå för resultat

Hur mkt vill du gå ner?

Jag har gått ner från 90-60 kg ungefär å de med god hjälp av nutrilett, åt de i perioder förra året och stenhårt i flera veckor innan julen å jag gick ner mkt.

Så jag rekomendera nutrilett på de viset att de går fort om man håller sej till kuren, har man inte bråttom så är de givetvis hälsosammare med träning å rätt mat och mängd. Men jag hade aldrig lyckats utan nutrilett tror ja...så jag är glad att de finns

• Juliette

Men du de är 5 påsar/dag för kvinnor, men du kanske tränar å vill äta mera?

• eve-lina

nejdå jag ska ta 5påsar/dag, såg bara fel när jag läste igenom "anvisningarna"!
    Runt 10 kilo vore det ultimata för mig att gå ner men 15 skulle heller inte skada. Hur lång tid tog det för dig att gå ner så mycket? Åt du bara nutrilett-pulvret? och hur långa var omgångarna?
    min trigger just nu är ju som för många andra bikinisäsongen och att känna mig bekväm med mig själv. Det andra är att jag får hem en liten vovve vid påsk och skulle gärna vilja går ner i vikt och få bättre kondis tills dess!

• Juliette

Det tog sammanlagt ett år , men dom sista 9 veckorna gick jag ner över 13 kg men då hade jag några fusk veckor därimellan också. Dom sista kilona ja gick ner var nästan 6 kg på tre veckor, å då körde jag stenhårt utan fusk. Kilona innan jag börja me nutrilett gick jag ner genom att äta bättre.

Gick upp lite efter julen så jag sitter just nu å käkar nutrilett jag me för sista gången i mitt liv hoppas ja
    Är inne på den 10:e dagen nu och ska hålla på lika länge till. Sen är de nog me nutrilett å fram med bra å nyttig mat å massa träning

Håll dej till kuren å jag kan garantera att du går ner, busenkelt bara man har motivationen att leva på bara pulver.
    Fråga gärna mer om du kommer på nått och berätta gärna hur de går!

• Juliette

Titta förresten på kort idag sen ja vägde 30 kg mera...å guuuuuuu så härligt de är att se ut som man gör nu!

Helt otroligt roligt är de!

• eve-lina

Tack för peppingen:)Ja jag har tänkt köra stenhårt men enbart Nutrilett och jag började idag....måste bara påpeka: vad fruktansvärt äcklig chokladsmaken är....*hua* är dme andra godare??
    Hur gjorde du egentligen...käkade du frukt och frönsaker ibland? mitt problem är att jag måste ha något att göra hela tiden, kan ex. inte titta på TV utan att småäta...tänkte lösa det med att knapra blomkål:)
    När jag märker att det börjar ge reultat ska jag springa ut och köpa en våg....:)

• Juliette

Jag har bara använt mej av chokladen och har inte änns smakat dom andra smakerna. Men jag blandar med mera vatten än vad som står för annars tycker jag också att dom är rätt äckliga. Jag har inte ätit varken frukt eller grönsaker när jag kört intensivt, men man kan göra de står de på deras hemsida. Jag är också van vid att äta när ja tittar på tv, men på den tiden var de oftast chips o dipp och dricka som gällde...å ofta...hua..inte konstigt man gick upp så mkt som ja gjorde
    Men de tillhör historien

• drömbrud

Om ni tycker att de smakar äcckligt kan man blanda med lättmjölk istället för vatten..lite bättre iaf..

Och för allt i världen! Bars, de är jätte goda!

Svar på tråden Någon med erfarenhet av NUTRILETT?!