• eve-lina

Någon med erfarenhet av NUTRILETT?!

NU har jag precis varit och köpt en kartong med Nutrilett Intensive choklad och tänkte jag ENBART skulle leva på dessa under en veckas tid (dvs. 6påsar/dag)
    Är det någon annan som provat den metoden? Jag behöver en riktigt kick-start för att få motivation och komma igång så jag hoppas det funkar...

Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter och framgångshistorier?:)
    //E

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av NUTRILETT?!
  • eve-lina

Uttryckte mig nog lite knepigt...jag ska först börja med en vecka för att se om jag klarar av det först och främst...men det är tänkt att jag iaf ska hålla på i ett par tre veckor....i kom.med motion.

//E

• eve-lina

nejdå jag ska ta 5påsar/dag, såg bara fel när jag läste igenom "anvisningarna"!
    Runt 10 kilo vore det ultimata för mig att gå ner men 15 skulle heller inte skada. Hur lång tid tog det för dig att gå ner så mycket? Åt du bara nutrilett-pulvret? och hur långa var omgångarna?
    min trigger just nu är ju som för många andra bikinisäsongen och att känna mig bekväm med mig själv. Det andra är att jag får hem en liten vovve vid påsk och skulle gärna vilja går ner i vikt och få bättre kondis tills dess!

• eve-lina

Tack för peppingen:)Ja jag har tänkt köra stenhårt men enbart Nutrilett och jag började idag....måste bara påpeka: vad fruktansvärt äcklig chokladsmaken är....*hua* är dme andra godare??
    Hur gjorde du egentligen...käkade du frukt och frönsaker ibland? mitt problem är att jag måste ha något att göra hela tiden, kan ex. inte titta på TV utan att småäta...tänkte lösa det med att knapra blomkål:)
    När jag märker att det börjar ge reultat ska jag springa ut och köpa en våg....:)

• eve-lina

Jag gör så att jag blandar en påse med 3dl vatten istället för det som står på anvisningen...lev mycket godare bara den tjocka äckliga konsistensen försvann:)

• eve-lina

också rädd för barsen....provat naturdiets bars och dem är djvulskt goda!! Dem bir nästa som godis och då sätter mitt sötsug igång igen..
    Går fint än så länge....inte hungrig, inte sugen...bara är pojkvännen äter god mat;) (God mat inkluderar nu allt från snabbmakaroner till knäckebröd)
    E ju bara min 4e dag idag så jag har inte märkt någon jätteskillnad....jag kanske är av den sega typen;) Å andra sidan har jag ingen våg att gå efter...bara hur jag ser ut och hur kläderna sitter! Och enligt det så har det iaf försvinnut något:)
    Tack för alla råd Juliette:)

• eve-lina

ja vi ska köpa en nu.....bestämde att jag skulle göra det så fort jag märkte skillnad...:) Kunde dra av mig jeansen förut utan att knäppa upp dem! Visserligen är dem stretch men vääääldigt tajta:)har varit iaf *ler* Så stolt över mig själv...min största last är ju godis och chips etc. och igår hade vi filmkväll hos kompisar och jag vart inte sugen en enda gång:)

• eve-lina

suck och dubbelsuck.....nu verkar det som att jag fått magsjuka mitt i min Nutrilettkur...varit upppe 4ggr inatt och kräkts och det e ingen höjdare utan mat i magen kan jag lova....!!
    Pratade med mamma som jobbar på sjukhuset och hon tyckte jag skulle avbryta kuren, försöka få i mig 1smörgås och fortsätta när jag är frisk.....vad tror ni?
    /E

• eve-lina

Nu har maggen lugnat ner sig lite men behöver fortfarande lite fjäsk! Fick rådet av en person kunnig inom området att avbryta Nutrilett-dieten helt och hållet och försöka få i mig saker som glass odyl...inte mig emot.....så u ska jag krypa upp i sängen med senaste DV och mysa..:) Men så fort jag mår ra fortätter jag med Nutrilett

• eve-lina

vi såg till att ha en fest för våra kompisar innan jag drog igång....då försvann det mesta i skafferiet;) Stämmer verkligen att det blir enklare efter 3e dagen.....trodde jag skulle gå åt av sötsug men vart inte sugen EN enda gång på en vecka...:) *stolt* synd bara att jag blev sjuk mitt i kuren....men imorgon ska jag dra igång igen:)fast inte fullt ut...ska ersätta vissa måltider:)doktorns order:)

• eve-lina

Det går finfint:) Fast just nu äter jag frukost också....ska böja helt rent till veckan! Ser jag fram emot....en bra sak är att mitt sötsug e helt borta...puts väck! Även när jag hade ett brejk:)
    Hur går det gör dig då?
    //Evelina

Svar på tråden Någon med erfarenhet av NUTRILETT?!