Inlägg från: insideharmony |Visa alla inlägg
  • insideharmony

Medeltidsbröllop

Isabeau
    Då får man ju tacka för komplimangen :D
    Fast de e ju min bror som har fixat den fräcka bakrunden å klippt ut mig från stt annat kort så de längst ner är bara jag utklippt. Från början stod de folk runt om, kring oxå :D

Å klubbar de har vi en hel del nu. Vi startar ju en ny varje vecka :D Tro detta ha blivit klubbarnas tråd :D

Elinore 23/9-06
    Å framförallt har vi nyfikna klubben här :D ;) Å de är så kul att alla vill se å ta del av varandras framsteg.

• insideharmony

Marjonett å Belsebubblan
    Välkommna till tråden ;)

• insideharmony

Elinore 23/9-06
    Rostade rotfrukter lät väldigt intressant har du nåt kul resept på de. Vi ska ju ha medeltids inspererad mat å de åt ju mkt rovor :D

• insideharmony

Lucyinthesky
    Lät jätte gott tack så mkt, ska pröva de :D Gärna fler resept, vill oxå ha de Elinore 23/9-06 ska ha på brölloppet oxå ;)

• insideharmony

Isabeau
    såg erat kort på monogramsidan å de var helt underbart vackert.

www.monogramsidan.se/cgi-bin/homepage/sw/Start

Blir lite avis ju vill oxå ha mina å få i väg dem men de blir ju ej aktuellt än på 1år :D så vill ja ha lika fina oxå ;)

• insideharmony

Isabeau
    ja vet de brukar alltid vara upptaget av falska solar om man får utrycka sig så :D
    De är ju därför ja många gånger avslutar mina inlägg med /Sol men ja glömmer ju de oxå Å kan ju tala om att på www.svartbrud.se där har ja sol som nick, då de fans ledigt. Så ni vet att ja e samma.

Å tack så jätte mkt för att förslag på recept nu ska ja testa de i de närmsta dagarna å se om fam gillar de. Men bäst att inte säga va de e då.

Är de nån som varit på den medeltids restuaranten i visby kommer nu ej ihåg va den heter men där serveras maten så man får äta den me händerna bara. Helt underbar mat där.
    Där hade de nåt jätte gott gjort på rotfrukter vet ej om de är detta ni beskrivit här el om de var nåt annat. Men de liknade nästan nån pyttipanna på rovor när de kom på talriken. Å så ljuvligt gott. Om de ej är samma så om nån vet va ja menar å vet hur man gör de får ni oxå gärna skriva å berätta :D ;)
    Kjamizzar /Sol

• insideharmony

Isabeau
    Japp Clematis heter den de kommer ja ihåg när ja hör namnet ;)
    *sitter å hoppar av spänning i väntan på isabeaus recept :D *

• insideharmony

isabeau
    De lät jätte gott ska testa de nån da här :D

• insideharmony

Kirsto
    Välkommen tbx ;) Ja då få la vi hoppas att du bli helt frisk då så du slipper gå på halfart å bara vara fö frisk för att vara hemma men ändå jobbigt att gå till jobbet ;)

• insideharmony

Den ha inte kommit i gång alls ännu. Ja måste köpa nåt tyg först som ja kan låta de ligga å torka på som de ej fasnar på.
    Å de lyckas ja alltid glömma kolla efter när ja e ute. Men de är en del nu me pluggandet oxå så ja klarar teorin. Funderar på å lägga provet för MC oxå.

Svar på tråden Medeltidsbröllop