Medeltidsbröllop
Ibbe: Jag tror inte att jag skulle få nån av brorsan i alla fall.
Ibbe: Jag tror inte att jag skulle få nån av brorsan i alla fall.
Ja! Fler klubbar åt folket!
Isabeau: Nu är era bilder uppe på min hemsida! Hoppas det är ok. Tycker de blev attans snygga!
Åker till mor och far en vecka nu, kikar kanske in nån gång, men vet att det inte blir ofta. Kram så länge till alla medeltidstöser!
Töser! Jag är åter i storstan. Imorgon ska det jobbas igen. Känns ganska urk nu, men det ordnar väl sig som det brukar göra. Är förkyld (som vanligt) men på bättringsvägen. Nästan synd, kunde tänka mig att vara hemma imorrn.
Sol: Tackelitack! Ja, det värsta är när man är mitt emellan. Mår rätt finfint faktiskt, förutom att rösten är paj av för mycket hostande. Ungarna har varit snälla idag. Wohoo!
Hur går det med papperstillverkningen?
Ibbe: Hade ni sol eller snö eller både-och?
Sol: Ja just ja! Du har ju teorin att plugga på. Ska tjata lite på sambon också så att han också pluggar.
Ibbe: Jodå, vi pimplade en hel del (diverse). Fick en fin abborre, annars bara småjox. Men det är kul ändå att nåt nappar!
Vädret var rätt bra, inte supersol förutom en dag men det gick att vara ute.
Vad skönt med pengabidrag! TUmmen upp!
Sol: Bok har han redan, så det är bara att börja plugga. Annars fyller han faktiskt i veckan.
Och, såklart att kaffetermosen var med ut på sjön! Annars kan man ju inte åka.
Sol: Allra mest är det nog lust som saknas i min sambos fall, men tack för tipsen!
Isabeau: Jag gick också upp 2 kg. Blä! Men inte lever jag på vatten och bröd ändå, godissuget finns ju kvar.