• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • lightfish

Gerda

Hoppas det går bra imorgon! Lova att berätta hur det går! Jätte kramar / A

• hellokitty

.....som vanligt är det dött här när Cheers är sjuk....

Jag var och fotade min mage igår.... Min mage ska bli fotomodell!! ...kanske iaf....Får se om dom tycker den är fin. Fotografen var iaf väldigt fascinerad av den. Hon tyckte den var stooooor. Husbandet och plastsonen var med för dom skjutsade mig dit. Efteråt sa plastis att "Guuuud, vilken stor mage Du har, HelloKitty. Den hängde liksom över...." Som pappas nästan...."
    Tur att han sa "NÄSTAN som pappas". Annars hade han fått en smäll.

• Gerda

Hej tjejer!

Idag fick vi lyssna på hjärtljudet! Vi varnades först att det kanske inte hörs vid denna vecka (13+3) så att vi inte skulle bli oroliga. Hjärtat hordes med en gång och starkt tyckte jordmor! Andreas ögon var stora som tefat när det sjönk in att det var hjärtljudet. :D Så nu känns det bra igen och värken som känns var antagligen växtvärk.

Undrar om jag nu vågar köpa nånting sött? Eller om jag fortfarande fegar? :)

• Gerda

Kitty!

Så roligt att fota magen!!! Hoppas, hoppas att den blir fotomodell, så häftigt det vore!

Får vi se bilder senare?

:D

• lightfish

Goood morgon tjejer!

hellokitty
    Kul att höra om magen :D Sen det pastis sa...hehe...barn är för härliga, tur för honom att han sa nästan :D :D :D

Gerda
    Gud vad lättad jag blir för er skull! *mega kram* Visst är det tufft att få höra hjärtljuden? Man blir så ödmjuk inför att det faktiskt ligger en liten bebis där inne som är alldeles verklig!

Köp nåt sött till bebis...:) Tycker ni har förtjänat det med råge!

• Hemligt ( fast inte längre)

Go´morr

Skönt att höra Gerda

hellokitty
    störtskön kommentar av plastis

• Hej baberiba

Atjooo..:D

sorry girls:D

• Hej baberiba

Är det fest eller:D:D jag behöver en äckelig Whisky..:o

• Gerda

Cheers!

Bums i säng med några värmande hunkar, rom och ingefärste!!!

:D :D :D

• Hej baberiba

Kitty

Härlig kommentar från plastis:D

Blue

Tråkigt att höra om er två men om han lämnar en sådan snygging som dig så får han skylla sig själv...;) så cheer up:D

Gerda

Skönt att bebisen mår bra...

Svar på tråden Oups...lite snabb 4