Oups...lite snabb 4
Gerda
Wow vilken nyhet ! är hon själv chockad eller var det planerat? när ska hon ha? nu kan ni svulla i er morotskaka tillsammans..:D
Gerda
Wow vilken nyhet ! är hon själv chockad eller var det planerat? när ska hon ha? nu kan ni svulla i er morotskaka tillsammans..:D
Blev hon chockad själv eller var det planerat?
Då är ni mammalediga ihop...:D tänk vad ni ska fika då:D
Om ni trivs ihop så får ni mammor ta en fika ihop sen med era små kottar...:D
Gerda
Hur är hon då? om ni är så olika?....jag vet iallafall är du är rar och gullig;)
Gerda
Jag är nog en halv innebrud då..:D:D hennes baby blir nog en lyxbaby...:D jag gillar kläder men har inte råd att vara på topp hela tiden..:o....smink är sådär kul men grejjer till håret det är kul det...:D
lightfish
Smakar det så kostar det:D
Mina pengar det lilla jag har över går till mitt hår eller ett par byxor men det kostar att ligga på topp och det har man ju inte råd med...men i mitten på maj ska jag till Göteborg med joppet då ska jag shoppa loss...:D tur att man får en saftigare lön nu i April:D
Gerda
Ja jädrans vad det ska springas i affärer..:D sen efter shoppingen blir det musikal...SaturdayNightFever med supé..:D
Ska tillägga att det blir en del inredningsbutiker oxå...:D
lightfish
Låter som ringen är superfin...Gillar du den så ska du definitivt köpa den trots priset...
Min ring kostade 9200:- en engelbertsring i vitguld med 6 diamanter.
lightfish
Det blir till att laga god middag ikväll i morgonrock sen när ni ska äta så låter du rocken falla till marken...:D då får du precis somdu vill sen:D