• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

lillithsmamma

Jag förstod att det stod augusti:D men så är jag smart oxå:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• lillithsmamma

Cheerful :D Bra att andra är smart själv är jag korkad :D

• lillithsmamma

ha de bra tjejer nu ska jag åka skaffa pengar till räkningar

• Dallandra

KAOS!!!! Det är vad som råder i lgh:en just nu och jag är så trött på det, känns som man packar och packar och ändå är det lika mycket småtjafs kvar

Kanske ska be Lilian komma och hjälpa till, såg att hon var deppig :D

• Hej baberiba

lillithsmamma

Det var jag och Gerda igår som pratade om hur himlans "smart" jag är:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Dallis

Lillian är helgalen, jag blir gärna av med henne en stund..:o Du förstår vad jag menar när du träffar henne:D men har hon att göra så märker du inte av det:D hon är påväg till dig:D

• hellokitty

Hej alla!

Har typ precis vaknat... Så sköööööööööööööööönt!! Ska jag verkligen ha det så här lyxigt i två veckor till? Känns som en dröm....

Så åker inte in till jobbet idag utan Per kommer ner från landet så ska vi till IKEA och Babyland och shoppa!

Däremot kommer jag åka in på måndag Cheers! Har du gått på sem då eller joppar du fortfarande på måndag?

Ja, jag vet inte.... kanske ska ringa och boka tid till vet imorgon då.... Vet inte hur lång inkubationstiden är men får väl kolla det när jag ringer.. Vill ju inte att min sötis ska dö.....

• Hej baberiba

Kitty

Vilken sköön morgon du har haft:D

Jag jobbar nästa vecka oxå:D sen är det semester och sms som gäller:D:D:D jag kommer säkert att kolla på BT hemifrån men det beror på vädret...:D är det fint så är jag ute hela dagarna:D

Bra att du ska kolla med vetrinär, det hade jag gjort, jag skulle inte vilja gå och oroa mig om det hade gällt vår hund. JAg hade ringt direkt:)

• Dallandra

cheers
    Nu är hon här, hon såg ut som hon sålt smöret och tappat pengarna :D
    Men nu har jag satt henne i arbete minsann :D :D :D

• Hej baberiba

Dallis

Ge henne lite mat oxå för jag tycker att hon har magrat mkt:o Bra att du har satt henne i arbete:D

• Gerda

Kitty

Nu när du ska ut o shoppa... kan du inte kolal hur mkt Leander sängen kostar? På babyland? :D :D :D

Vill abra gøra jämførelser... nu får vi ärva en spjälsäng... men men... bra o veta :D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4