Inlägg från: ica i rutan |Visa alla inlägg
  • ica i rutan

Oups...lite snabb 4

Uuuuuh Cheers..... Fan vad nervigt!!! :o :( Men det går säkert bra. Den som gör sig av med dig är fan ta mig riiiiktigt puckad!

STYRKEKRAMAR TILL DIG FRÅN MIG!!!!!!!!

• ica i rutan

*suck* Som vanligt då. Unga kvinnor som är i "skaffa-barn-tagen" har ju aldrig några lysande förutsättningar... :[

• ica i rutan

Till kavaj kan man definitivt ha lite finare byxor. Det låter jättesnyggt!!! :D

• ica i rutan

Alltså... Jag såg att det kunde misstolkas. Till KLÄDKODEN kavaj menade jag. Jag fattar att DU inte tänkte ha kavaj, om det verkar så... *koko*

• ica i rutan

Hehe... :D:D:D:D

Vad menar du med sarongbyxor då? :o Jag vet inte hur såna ser ut... :?

• ica i rutan

*ASG* Du menar att du sa att du var HÄR sålänge??? På BT??? Hahahahahaha.... Ja, det är ju ett bra sätt att visa hur oumbärlig man är... :D:D:D:D:D:D:D:D

Lycka till, vännen! Jag bara skojar lite med dig, men jag förstår att du är :[nervös!!! *håller handen*

• ica i rutan

Che-eeers???
    Shit, har hon fått gå in nu tro? :o

Vi är med dig!!!! :)

• ica i rutan

Hahhahahahahaha....Nä, jag fattar verkligen INGENTING!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Att de är annorlunda och lite "krångliga" i modellen är jag med på, och det låter såpass snyggt att jag absolut tror du kan ha dem på bröllopet. Men jag får inte ihop det... :?8):p *flina* Jag ÄR brunett!

• ica i rutan

Cheers: TJOHOOOOOO!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D Grattis baby!!!!! :p Vi måste fira, trots att det bara är onsdag... *korkar upp* SKÅÅÅÅL!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Smygaren: Hahahaha... ja, maila bild! :D

• ica i rutan

Cheers, jag har ju sagt det. Du ska ju börja med MK! :D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4