• lightfish

    Oups...lite snabb 4

    Men pappa det här är ju snabbmakaroner jag ville ha bredbaanD=Comhem

    Den andra är väl Dafgård?

  • lightfish

    Men åh...det var ju Findus :D

    Apelsin scenen :D

  • lightfish

    Den här då:

    "Hej, sågs vi på dansen igår?"

  • lightfish

    "Jag är inte alls avundsjuk på Oliver"...
    Är alltså Findus :D

  • lightfish

    Cheerful

    :D :D :D Klart det är!

    Din tur igen då..

    Allt bra annars med dig? :)

  • lightfish

    Cheerful

    Tror definitivt att det är fraktbolaget som blev alldeles för sugna själva :D
    Neee...den kommer nog. Min kille fick ju vänta på sin dator...de trodde att han var ett företag, hur nu ett förnamn och ett efternamn på en bostadress på tre trappor upp kan bli det? Nåja, han fick den till slut genom att åka och hämta den :D

  • lightfish

    Cheerful

    Då blir det latte party då! :D :D :D

  • lightfish

    Cheerful

    Låter strålande... Dallandra får bjussa på skumpa så länge :D

    Dallandra, grattis till huset :)

  • lightfish

    Cheerful

    Man kommer aldrig ifrån rosa :D :D :D
    Sen så passar många blondiner med just ljusa pasteller :)

    Hur går det med lattegörandet då?

  • lightfish

    *tassar in*

    Girls... Jag fick VG iaf på det muntliga och det skriftliga i svenska nationella provet... :D (komvux-vägen ska vi alla vandra ;) ) Jag hade nog kunnat fått ett MVG om jag inte hade förberett mig samma dag :D :D :D Skyller dock allt på den onda ryggen!

    Cheerful
    Skönt att allt är på G med knodd :)
    Men det verkar hutlöst dyrt, allt man vill är ju att få ta hand om det lilla pyret... *massor av stödtankar skickas*

  • lightfish

    Cheerful

    God eftermiddag tjejen! Hur står det till i sommarhettan? :D Här i Sthlm är det finemang om man bortser ifrån sjukhusesöket härom kvällen/natten :(

    Fick alldeles nyss veta att jag och Niklas fått en ny lägenhet!!! Är så hima glad! Vi ska byta med en dam här i porten från vår 2:a på 58kvm till hennes 3:a på 110 !!!! kvm! Känns helt ofattbart kul!

    Hur går det med alla papper och adoption? Hoppas att det blir snart :)

  • lightfish

    Cheerful

    Skönt att den biten med ppr är klar...vet att det kan vara bra djäkla krångligt med myndighetspapper och alla turer. Men snart hoppas vi att ni får en söt liten :)

    Tack! Vi är så glada över lägenheten! Det är en hyresrätt, vi byter bara rakt av med den gamla damen! Ska tapetsera om i en del av rummen men det gör vi sen! Vet inte riktigt när vi flyttar än så länge men blir kanske redan nu i månadsskiftet maj/juni. Det finns till och med en öppen spis i stora rummet som är vardagsrum och matrum i ett :) Kan det bli bättre? Sen är den inte så mkt dyrare så...

  • lightfish

    Åh... :) jag längtar också efter en liten men det är ett framtidsprojekt :D :D :D

    Vi bor ganska centralt, i alla fall i innerstan. I närheten av både Stadion och Gärdet :)

    När jag var på sjukan ja... Jag har ju diagnosterad diskbråck numera och fick dessvärre domningar och stickningar i ena benet. Det gick inte över och smärtan var...inge vidare.. Bara in till akuten, gick i alla fall snabbt. Fick morfin och muskelavslappnande och sen kolla de så att det hjälpte, fick lite till och sen fick jag åka hem. Nu går jag på citodon igen och väntar på tid till deras ryggkirurg plus deras sjukgymnast som är spec. på rygg :)

  • lightfish

    Hög och hög.. Vi ligger på 4600 kr just nu och den nya kommer ligga på lite mer än 7000 kr. Men å andra sidan så har vi andra inkomster nu jämfört med när vi tog den vi har nu. Sen så är ju hyran på nya lägenheten jämförbar med vad det kostade oss att ha separata lägenheter innan så.. :)

    Ja, jag hoppas oxå att de hör av sig till mig snart! Har haft ont alldeles för länge nu :( Känns som evigheter men det är "bara" ett år... Dock har det inte varit så illa som det är nu, så blev det i mitten av feb.

    Vet att det är tidigt i veckan men några planer inför helgen?

  • lightfish

    Cheerful

    Ne, den är ju inte så farligt dyr :) Inte som Gerdas ;)

    Låter som du har en riktigt trevlig helg framför dig! Lilian? Vem är det? *tittar storögt* :D

  • lightfish

    Cheerful

    Good morning :D Har iofs varit vaken i två timmar ;) Så, vad gjordes igår? Själv hamnade jag i en närliggande park med Niklas och svärmor och picknickade :) Var riktigt länge sen jag gjorde det, hade glömt bort hur mysigt det är! :D :D :D

  • lightfish

    Dallandra

    Mooorning! Förstår att du längtar till flytten *drömmer mig bort till vår flytt* :D

    Om alla _nångång_ skulle hamna i Sthlm samtidigt så vet ni var det blir vinkväll :D

    Gerda
    Joppa luuuugnt :D :D :D

  • lightfish

    Cheerful

    Låter super trevligt ju :D Fylla 4år, det var ett tag sen man gjorde det :D :D :D

    Nu ska jag åka in till Cityterminalen här i Sthlm och säga hej då till min mamma och min 8-åriga lilla syster Amanda som ska till Grekland i en vecka :)

  • lightfish

    hellokitty

    Heeeej...

    *tittar storögt* Fika i ett år? Låter som världens lyx :D Fast det beror ju på... Berätta?!?

  • lightfish

    Gerda

    Hoppas det går bra imorgon! Lova att berätta hur det går! Jätte kramar / A

Svar på tråden Oups...lite snabb 4