• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Gerda

mmmm Micheal.....

:D :D :D

Måste sæga att OUPS brudar har superbt smak!

:D :D :D :D

• Dallandra

cheers
    Det ska bli så kul att få ett eget hus att inreda, välja tapeter m.m. :) Man får ju ta det lite pö om pö. Vi ska gå på loppisar och aktioner där kan man göra riktig fynd, jag gillar blanding mellan gammalt och nytt, och vi ska köpa inredningstidningar till tusen :)

Jag ska inte ta Russel i från dig, jag har MIN Aragorn :D

• Hej baberiba

Dallis

Tack;)

Så kuul ni ska ha det...superkul med tidningar och möbler och tapeter..:D och det var ju snabb inflyttning oxå:D nu får du börja packa;)

• Hemligt ( fast inte längre)

Här igen...
    Har precis pratat med vårdcentralen ang. min förkylning och täta bihåla... sköterskan trodde att det kunde vara allergi

• Hej baberiba

Hemlisen

Usch stackars dig:( vad ska du göra åt det?

• hellokitty

åååhhhhh..... Michael i Prison Break är också en av mina favvisar..... suck... *dregel*

...också lite av en ungtupp!

Jude Law var en stor favvis innan han började nuppa runt med en massa konstiga brudar. Dessutom gillade jag Sienna Miller och tyckte dom passade så bra ihop. Nu tycker jag hon är värre än Jude. Så jag håller mig till Orlando. Jag väntar bara på att han ska bryta upp med Kate, han lovade mig det igår så vi får se....

Vi skulle få så fiiiiina barn ihop.....

• hellokitty

Hemligt är allergisk mot hamstrar...

• lightfish

Hey girls!
    Uppdaterar listan, flitiga ni varit :D
    Allt bra med alla hoppas jag? Förutom Hemlisen som verkar ha allergi *stackars*

Hemlisen 28 år, Stenungsund
    Drea 30 år, Stockholm (Trångsund)
    Gerda 27år, Oslo
    Cheers "gammal" 37år, Småland - Ljungby
    Hellokitty, 27 år, Sthlm - Kungsdolmen, brunt hår och bruna ögon
    Ica, Karlskrona
    Dallis, 32 år, Borås
    Lightfish, 27 år, Sthlm (Östermalm/Gärdet)

• Hej baberiba

kitty

Du och husbandet får fina barn ihop, så ska det vara:D:D:D:D:D

• hellokitty

Cheers,

Självklart kommer vi tycka att våra barn är finast i världen! ....men skulle jag få barn med Ollie så skulle vi också tycka att våra barn var finast i världen...

Jag har alltid varit svag för bruna ögon och mörkt lockigt hår....

Svar på tråden Oups...lite snabb 4