12 augusti 2006
Jag tror nog att allt är bestämt och planerat nu. Klänningen är inköpt och vi ligger lite i startgroparna för att börja med allt som går att förbereda.
Jag tror nog att allt är bestämt och planerat nu. Klänningen är inköpt och vi ligger lite i startgroparna för att börja med allt som går att förbereda.
Jag ska nog fixa hår och smink själv.
Ska ni alla ha traditionella brudklänningar?
Johan w2b:
Vi ska också grilla (helgrillade lamm) och inte behöver du oroa dig för röken! Man får väl sätta upp grillplatsen så att det inte ryker mot den plats där man sitter och äter. Jag tänker mig att det är positivt att få gå och hämta det nygrillade köttet vid grillen, då kan man sträcka lite på benen, småprata lite med dem som man kanske inte sitter så nära osv.
Är det bara jag som har börjat längta ordentligt och önskar att det snart vore dags?
Ska ni bjuda många gäster? Kommer de långväga ifrån? Försök skicka ut inbjudningarna så att gästerna har dem när de planerar sina semestrar eftersom det är många som åker bort under sommaren.
Det går bra! Jag tror att allt som går att förebereda så här pass långt i förväg är föreberett. Det vi inte har gjort än är beställa ring. Det är väl kostnaden som gör att vi drar oss antar jag.
Det ska väl kanske tilläggas att SÅ himla mycket har jag inte gjort än. Vi har bestämt hur allt ska vara, men eftersom vi ska göra det mesta själva eller med hjälp av familjen så är det inte så mycket som kan göras än. Jag har köpt klänning och skor, bokat evenemangstält hos uthyrningsfirman, bestämt vilken mat vi ska ha, börjat pyssla med bordsdekorationer. Om två veckor åker vi till Tyskland och handlar vin.
Vi ska gifta oss på Fårö. Du då?
Vi ska gifta oss på en kalkstensklippa vid havet.