Inlägg från: GoaSmulan |Visa alla inlägg
  • GoaSmulan

12 augusti 2006

Vi skickade inbjudningarna för ett tag sedan och faktiskt så har en del hört av sig och anmält sig eller tackat nej trots att osa är 8/7. Resten av planerna är kalra, bara att avvakta lite närmare och slutföra det sista pillet.

• GoaSmulan

Vi har precis beställt våra ringar och de kommer om 14 dagar. Ska träffa prästen i slutet av maj eller början av juni.

Och vet ni vad? Nu är det bara 89 dagar kvar!

• GoaSmulan

Jag blir då så nervös för varje dag som närmar sig augusti och nu när vi beställde ringar blev det så verkligt och påtagligt igen.

• GoaSmulan

Kom just på att jag handlat skor o halsband åt mina två tjejer idag med.

• GoaSmulan

Till skattekontoret i gbg måste det väl vara, sådana myndigheter har ofta boxadresser. Själv lämnade jag det på deras låda utanför kontoret här i Gävle.

• GoaSmulan

Håller med, hellre hetta än regn. Och ingen blåst helst!

• GoaSmulan

Inte för att stressa er, men nu är det 82 dagar kvar.

• GoaSmulan

Just nu är det rätt lugnt för oss, även om det är mycket kvar att göra är det mest sådant vi inte kan göra förrän senare.

• GoaSmulan

Vi diskuterar m2b:s klädsel.

• GoaSmulan

Ser att det inte bara är jag som vill påminna om antal dagar kvar. Hur går det för er tjejer? Jag ska börja sy mina tjejers klänningar denna veckan är det tänkt. Dessutom ska vi titta på kostym, skjort o väst åt m2b på fredag. Slips har vi reda köpt.

Svar på tråden 12 augusti 2006