• luv

12 augusti 2006

Gifter mig också 12 augusti! Har en hel del klart:
    Fotograf
    Underkläder
    Catering är bokad men ej bestämt meny
    Lokal och kyrka: Björlanda kyrka
    Klänning
    Hår och makeup 1400:-
    Skor köpta
    Inbjudningskorten är inte klara vi får de inte förrän i början av maj så då skickar vi iväg dem så snart som möjligt!
    Blivande maken ska till tyskland och handla alkohol snart!
    Bröllopsbakelser är bokade
    Brudbuketten är utsedd, ej bokad!
    Vet inte vad mer man kan göra nu har fått stopp i tankeverksamheten...

• luv

Jag längtar grymt mycket nu! Det ska bli såå kul!!

• luv

Svessan: Vi har ingen möjlighet att skicka ut inbjudningarna innan mitten av maj pga av att han som ska göra dem inte har tid innan och gifter oss ju 12 augusti. Vi har i ofs redan förvarnat de flesta personer som är bjudna så de har redan bokat datumet!

Hade det inte varit fallet skulle vi nog också skyndat oss med att skicka iväg inbjudningarna pga semestertider. Fast ni kanske också förvarnat gästerna

• luv

Äntligen har vi skickat iväg inbjudningarna!!!!!! Kändes som det var på tiden. Har änna blivit lite stressad av alla här inne som redan skickat iväg sina i februari

Hindersprövningen skickades in i måndags oxå

Börjar längta riktigt nu...

• luv

lilla_grodan: Känns skönt att veta!!

• luv

Har idag varit och beställt vigselring! Det blev en Lovisa 5,0 från smycka!

Ni som redan fått ringarna eller ska få dom snart, när ska ni lämna in förlovningsringen för putsning??? Man vill ju att båda ringarna ska vara glansiga och fina när den stora dagen kommer

• luv

Idag har min blivande varit i Tyskland och handlat alkoholen (eller han har inte kommit hem än). Hade fått massor för endast 4000

Kankse redan har skrivit det men har beställt min vigselring förra veckan och imorse ringde Smycka och sa att mitt namn inte får plats i ringen Får korta av det. Är ju dock viktigast att min m2b namn står med...

Inatt drömde jag att min frisör inte gjort min håruppsättning när det var 10 minuter kvar till vigseln, samt att vi hade glömt att köpa alkoholfritt alternativ. Vaknade helt kallsvettig och ångestfylld

• luv

HAr idag pratat med organisten och bestämt musiken i kyrkan!

Idag är sista anmälningsdag för oss. Av 92 inbjudna har 8 tackat nej, men 6 personer har ännu inte svarat...

Undrar om de kommer göra det?? Kvällen är ju nästan slut. Får väl ringa runt imorgon och höra oss för! Känns ändå som bra uppslutning

Nu åker vi på semester imorgon så all planering får väl ligga och vänta i några veckor!

Svar på tråden 12 augusti 2006