Inlägg från: marro |Visa alla inlägg
  • marro

12 augusti 2006

åhh hallå alla 12/8 brudar! Här går det som smort. Nästan :)
    Kyrka klar. Prälle klar. Solist klar. Och sånger bestämda. Tärna + bestman klar. Toastmadamde klar. Klänning bokad(ska hyra). Papper köpta till inbjudningskort, ska bara printa ut dem. Buffén bestämd. Fotograf klar. Hotellrum bokat. Festlokal bokad. Blommor har jag bestämt vad jag ska ha. Men fortfarande mkt kvar o fixa! *suck*

• marro

Jag har oxå mitt hår o smink klart, det glömde jag! En kompis till mig är frisör, så hon skall fixa håret för en billig slant, + att en annan kompis snart är färdig hudterapeut, o hon har lovat o fixa sminket :)

• marro

uller: vilken snygg klänning! Ska du ha den i den färgen?

• marro

Beror på vad du menar med traditionell brudklänning? Jag ska ha en axelbandslös klänning från Romantica, den är draperad vid midjan, och har pärlor över bysten, med ett litet släp. Superfin!

• marro

Nu är våra inbjudningskort under produktion, m2b skriver ut dem idag. Själv ska jag sätta mig o skriva alla adresserna på kuverten! Håller på med infobladet nu, tror korten kan postas i slutet av veckan *pirr* Fast de flesta vet ju om att vi ska gifta oss!

• marro

Hallå allihop! Hur går det för er!? Dagen närmar sig med stora steg :) Vi har skickat iväg inbjudningarna nu..de borde kommit fram idag :) Har bokat en cateringfirma oxå så det är med klart! Kollat lite på dukar o sånt på papperskedjan, o påbörjat inköp till bordsdekorationerna.

Ikväll kommer vår solist hit med skivan hon spelat in med låtarna vi ska ha i kyrkan..så får vi se om det är som vi tänkt oss! Spännande!!

• marro

Jag ska ha en ring som var min M2B:s mamma. Men borde kanske gå till en guldsmed o putsa till den samt gravera...hade helt glömt!

• marro

Vilka städer ska ni gifta er i?

• marro

I Motala. Bor i Göteborg, men kommer från Motala. Jag måste köpa skor oxå! Men det känns som en trist utgift så jag kanske bara tar några skor jag har hemma! Vi ska oxå åka till Tyskland o köpa alkohol, men det får nog bli till semestern, så vi hinner spara lite pengar!

• marro

Trollsländan: Vad fint det lät! Vi gifter oss i en pytteliten stenkyrka blir oxå väldigt intimt o mysigt. Tyvärr är den lite mörk..men då ser ingen hur mkt man skakar eller gråter där framme :)

Svar på tråden 12 augusti 2006