12 augusti 2006
Har du ingen bild på din klänning?
Har du ingen bild på din klänning?
ooo. Jag är imponerad :) Själv har jag svårt för "hjälp"...vill gärna göra allting själv, så det blir på mitt sätt (det enda sättet ) hahaha! Nävars! Skämt åsido så är det klart man är tacksam för all hjälp man kan få..men vill gärna att folk frågar innan de bestämmer saker!
Trollsländan: Kan inte M2B hjälpa till med korten?
Jag är värsta sortens kontrollfreak...min bästa vän brukar säga att jag är som Monica i Vänner...=)
Lilla_grodan: Vilken kyrka? Och så sent ute är ni väl inte? Men var beredda på att inbjudningarna kan ta lite mer tid o göra än man trodde från början (eller så var det bara för oss det gjorde det). Egentligen räcker det ju med o skicka ut inbjudningarna i juni..men vi ville vara ute i god tid! Så kör på bara!
Finns färdiga (ej så snygga) o köpa på Åhléns o Gallerix tror jag...kan ju vara ett alternativ om man vill slippa köra något alls. Vi har gjort våra själva..o de är VÄLDIGT enkla...o det har ändå tagit nästan en månad...
Bra tips madicken! Själv kan jag inte tänka alls...tänker endast på mat just nu...är så sugen på kött. Så nu måste jag komma på vad vi ska äta för kött till middag..helst grillat :) Kan verka lätt, men samtidigt har jag en helt galen k*t katt som rusar runt o skriker. Tur vi ska till veterinären på tisdag! Ojoj..vilken klagoramsa det blev :)
Hittade den...lät supergott! Kanske det blir det som serveras ikväll!
Madicken: Bor ni på Gotland?
Aha! Jag har bott i Linköping tills jag träffade M2B :) Bodde först i Ryd o sen Valla. Gillar Lkpg! Fast det är förbaskat trist där på sommaren faktiskt :) Bättre o hänga på beachen i Motala hihi
Aha i Brokind *har ingen aning* :)
Nu har jag iaf postat de sista inbjudningarna! Ska stå o spana ut genom fönstret när brevbäraren kommer o tömmer säcken :) Känns pirrigt!!!!