Inlägg från: *Madicken* |Visa alla inlägg
  • *Madicken*

12 augusti 2006

Man kan ju köpa halvfärdiga kort och sedan göra dem lite mer personliga genom att smycka dem litegrann. Kan bli jättefint och behöver inte ta så lång tid.

• *Madicken*

det finns ett recpet på arlas hemsida med chilimarinerad karré med jordnötssås. SUPERGOTT! Jag har också två tokiga katter hemma, fast de är alltid tokiga.

• *Madicken*

Nejp, vi bor i Linköping. Bröllopet kommer vara hos min sambos föräldrar.

• *Madicken*

Eller, ja nu när du säger det. Vi bor i Brokind, precis vid (sjön) lilla Rängen. Jättemysigt och massor med badplatser. (dock ingen beach direkt) =)

• *Madicken*

Är du pirrig för brevbäraren eller för responsen på inbjudningarna?

• *Madicken*

Vi har sista osa 12 maj eftersom vi tänkte att folk har så himla mycket annat (semester, resor mm) under sommaren, så det är lätt att de glömmer bort att anmäla sig. (eftersom folk har en tendens att vänta in i det sista) Dessutom ska vi ju göra allt själva och då är det bra om vi vet hur många som kommer.

• *Madicken*

Vad har ni kvar som måste planeras eller fixas?

• *Madicken*

Vi ska till tyskland om 2 veckor och handla vin, festprogram och bordsplacering är kvar att göra. Dukar och bordsdekorationer. Och så maten förstås.

• *Madicken*

Han ska "bara" ha svart kostym. Möjligen ny skjorta/slips/väst. Vi får se. Vi ska väl ha lite sånger i festprogrammet. OCh ett bordsbingo. Längre än så har vi inte kommit. Jo förresten, några "barn om kärlek-". Ni då? Vad ska ni ha i programmet? Vad har ni tänkt att din kille ska ha på sig?

• *Madicken*

Nja, vi gillar egentligen inte heller att sjunga, men några få sånger som garanterat alla kan, kanske vi ändå ska ha med. (kan du några såna sånger?) Dock är vår toastmaster (min bror) fullständigt tondöv så jag antar att jag kommer få ta ton.

Svar på tråden 12 augusti 2006