Inlägg från: marro |Visa alla inlägg
  • marro

12 augusti 2006

Aha..du har ett kontorsjobb mao :)
    Jag börjar jobba kl 16 idag..o så har jag varit ledig ett par dagar! Skönt, särskilt när det varit så fint väder!

• marro

Njet, som undersköterska. Har lite studieuppehåll, så gör detta för tillfället. Läsa c-uppsats är väl skoj :)
    Vad doktorerar du i för ämne? Jag var lite sugen på att doktorera efter jag läst d-kursen i sociologi, det var som så trist att det inte fanns fler nivåer o läsa på! Men sen blev det aldrig så. I stället sitter jag med 100 p beteendevetenskap o en tom hjärna som inte vet vad den vill haha!

• marro

Oj vad skoj! Här händer det inte mkt för tillfället. Har varit o köpt lite champagneglas dock. Och servetter! Ska bara köpa 8 kartonger till med glas (IKEA). Vi har fått en del svar på våra inbjudningar, men inte alls många. De flesta verkar tro att "ja men ni vet ju att vi kommer" *suck*

• marro

Hallå!! Hur går det för er? Här kan jag meddela att det går lååångsamt! Inte så mkt o göra just nu med planeringen. Det enda jag ska göra idag är o kontakta en kantor. Har förövrigt hittat ett par superfina skor på skopunkten för 249 kr som jag tänkte köpa! Som hittat!

Svaren från inbjudningarna börjar trilla in. Och i helgen kommer min tärna och tillika toastmadame (och syster) hit tillsammans med min andra toastmadame, för o planera lite!! Skoj!

• marro

*suck* Har fortfarande inte fått någon kantor! Börjar bli lite stressad, vill ju kunna planera!! Men men! I dag ska jag skicka in hindersprövningspappren! Spännande!

• marro

Usch det känns som jag har massor kvar o göra. Har inte ens börjat spåna på festprogram. Tror jag hoppar över vigselprogrammet helt..eller är det dumt?

• marro

Vi ska träffa vår präst 11 juni..

Herregud! Är det verkligen bara 89 dagar kvar..!! Känns som tiden går såå sakta! Kan det inte bli augusti nu!!

• marro

Ja det blir ju det. Tror det kommer kännas mer påtagligt o verkligt när man träffar prästen! Huva! Vart 17 skickar man hindersprövningen om man bor i gbg?! Hittar bara en box-adress...undras om det är den?

• marro

Kunde jag ju gjort om jag varit lite smart :) Men antar att det måste komma fram..det står ju klart o tydligt att det är postadress. Är så nojig bara att det inte kommer till rätt ställe!

• marro

lilla_grodan: Vad mysigt det låter! Tror inte ni kommer ångra er! Och de gäster som vill fortsätta festa efteråt kanske kan göra det på egen hand? Det hade jag gjort :) Var ska ni åka på resa?

Igår pratade jag med min frisör, o det känns superbra! Ska ses nästa gång jag åker hem hem, o prova lite frisyrer!

Svar på tråden 12 augusti 2006