• Johanna85

ÖrebroBrudar -Närkingar

Smurfina

Hur listade du ut vem jag är? Namnet? Eller tittade på bilderna och såg min tärna?

• Johanna85

Smurfina

Efter en stunds funderande tror jag mig veta vem du är... Men jag kan ha helt fel *ler* Funderat över vilka som kan passa in på Smurfina i hennes bekanskapskrets. "Känner" du min man?

• Johanna85

Smurfina

Tack! Var det svårt att titta på bilderna utan att tala om att du ska gifta dig?

Berätta om ditt bröllop! Vilka har ni bokat (fotograf, blommor, smink, hår etc)? Vilken klänning ska du ha? Hur ska din m2b vara klädd? Såg i en tråd att du/ni ska ha titanringar, är de beställda?

• Johanna85

Esprie

Visst är hon trevlig? Jag tror inte att du kommer att ångra dig med valet av nagelskulptör. Mina naglar höll i 5 veckor utan problem. Dock så blev de vita topparna gulfärgade när vi snorklade på bröllopsresan. Men efter några timmar på land blev de vita och fina igen!

Smurfina

Vad bra! Då behöver jag inte vara tyst när jag pratar med henne. Gjorde det igår och tänkte hela tiden jag vet nått som du inte vet *hihi*

Jag har en ring i rött guld med 7 st princesslipade diamanter TW och VVS 0.36 ct. Min man har en vigselring som ser exakt likadan ut som förlovningsringen fast i platina istället för rött guld. Det finns bild på sida nr 2 på mitt krypin på FL

beta.familjeliv.se/krypin/johannaalex/galleri.php

• Johanna85

Örebrobrud

Vi hade chokladmoussebakelser från Kaffe & Pralin. Jättegoda! De var mycket populära bland våra gäster.

• Johanna85

Smurfina

Det vore kul att göra! Bara våren kommer så
    A är jättenöjd med sin ring.

• Johanna85

Gerda

Vilken lyx! Har ni bestämt er för Adlers 070707 nu?

• Johanna85

Brusebäck 3 Juni

De kostar 30 kr st ordinarie pris, men beställer man många så kosatr de 20 kr st. Jag kan ha någon bild, men inte som jag kan leta upp just nu (ska precis börja plugga) Men jag kan leta efter bild i morgon.

• Johanna85

redo

Vi hade Harriet som vigselförrättare och är jättenöjda! Rekomenderar henne verkligen.

• Johanna85

_sofie_

Tack! Jag älskar verkligen ringen! Tittar på den flera gånger om dagen och bara myser *ler*

Stenarna är 2,5 mm X 2,5 mm. 7 st TW och VVS, sammanlagt 0,36 ct.

Vem ska göra din ring? Storlek på stenar? Kvalitet? Pris?

• Johanna85

redo

Vi hade Rapid (anders storm). Kan verkligen rekomendera honom, bra priser, kanon service och avslappnad stämning under fotograferingen.

det finns några bilder på oss på hans hemsida... (det är vi som är "vinterparet")

www.ateljerapid.se/gallery.asp

• Johanna85

redo

Ja det får du *ler*

Vet inte riktigt hur länge fotograferingen höll på, hade ingen klocka. Men han kom till Karlslund vid halv ett, halv tre hade jag bytt om till mjukiskläder igen för att äta lite... Så lite mindre än två timmar. Han tog över 100 bilder, vi köpte 20 st 18x18 bilder och ett album och 45 st tackkort. Det gick på 9000 kr tillsammans. Vi ska även beställa två tavlor nu i veckan, det blir nog 3000 kr till tror jag.

Tror att hans billiagste paket går på 1200 kr.

• Johanna85

Esprie

Jag var där förra året, det var inte mycket att hurra för. Det var svenska kyrkan som hade ett bord, atelje Wasa hade ett och Smycka från Kumla hade ett bord. Det var allt... Jo, en bröllopstidning hade ett bord där man hade chans att vinna sitt drömbröllop (inte mitt i alla fall, produkter/varor/tjänster som de väljer och jag tror att man skulle gifta sig där på Marieberg...)

• Johanna85

Sarita 2006

Tack! Vad kul att du också ska ha Rapid. Vi är jättenöjda med just det kortet du beskriver... Hade det i anonsen i NA.

Gerda!

Vad du velar fram och tillbaka *ler* Ska det bli 06 eller 07? Vilka är det som du väntar svar på ifrån inför hösten?

Svar på tråden ÖrebroBrudar -Närkingar