big brother
vad häde i bb idag? Missade! Om det finns nån annan som är drabbad av programmet? Det kanske bara är jag?
vad häde i bb idag? Missade! Om det finns nån annan som är drabbad av programmet? Det kanske bara är jag?
hallå! Jag är lite otålig! Vill veta!
kolla kanal5.se....
Hände inte så jättemycke.. Samuel är sur för Gabriella vill inte att han är på henne så mycket.. Hon pratar mycke me Thommy o då blir Samuel svartsjuk..
jasså..
Tycker gabby e lite konstig. Kan hon inte bara säga till samuel att hon inte vill mera..för det märks ju nästan! Är lite lat idag, så jag orkar inte gå till kanal 5, men tack för tipset iaf! Är roligare om nån berättar för mej vad som har hänt :)
men!!!!
WOW...tittar verkligen folk på Big Brother????....*förvånad*
absolut! Känns ju jobbigt när man missat ett avsnitt! :) Det är ju egentligen ett skitlöjligt program, men när man väl har börjat följa med så är det svårt att sluta..
Jag slutade kolla när Muffe åkte ut, tyckte det va relationen mellan honom och Jessica som var intressant.
Har inte sett nåt i år men tycker att den här gången är värst hittills! Första säsongerna hade de ju iaf me "vanliga" människor
Hej mina medsystrar!
kankse ni kan hjälpa mig..jag och min fästman diskuterade musiken till vår bröllopsfest..och style är ju givet! det är vi gudskelov överens om..men sen urartade diskussionen till att handla om huruvida gigi hamilton utallas DJIDJI eller GIGGI...snälla hjälp annars kanske hela bröllopsresan blir ett enda tjafsande! annars vill jag bara säga: go tjejer! snart vi fruar!