• Princessa

big brother

vad häde i bb idag? Missade! Om det finns nån annan som är drabbad av programmet? Det kanske bara är jag?

• Svar på tråden big brother
  • Drakdal

Håller med fröken Malm, Jessica och Ragger är bäst!

• Fru Cinderella

Ragger är helt underbar han med..

Gabbi står jag inte ut med en dag till.. dessutom behandlar hon ju Samuel så obeskrivligt illa.

• Fröken Malm

Ja, hon förbjuder Samuel att snacka med Jessica om deras problem.

Men själv sitter hon ute och snackar vitt och brett med Tråk-Thommy.....

• Drakdal

Återigen så håller jag med föregående talare, Gabbie verkar vara en riktig ragata!

• Fru Cinderella

Jag vet, hon är så falsk o jobbig. står inte ut med henne. tycker för övrigt att hon inte verkar så överintelligent som hon påstår.

• Fröken Malm

Ja, då tycker jag Jessica verkar mer vetande än Gabriella.

J kan faktiskt ha sina ljusa stunder....

• Gabbies

nu har iaf Jessica varit till farbror doktorn med sin knöl

• Guccigirl

en BB tittare som egentligen inte vill titta men råkar alltid fastna på kanal 5 kl 19 00.....

Tycker att Anton verkar super bra, lite mesig i carinas närvaro men tror att an ligger bra till i Finalen.

Mitt stora irritations föremål är just nu Gabbi....stackars Samuel fast man tycker han borde märkt att hon inte behandlar honom ok vid detta laget. han borde ignorera henne men ..han verkar inte klara av det. Hon spelar verkligen med fula kort.Säger att hon inte pratar om honom till någon annan men sedan pratar hon en massa till de andra.....
    så jag hoppas att hon åker ut på söndag så att samuel får lite lugn och ro.

• Hej baberiba

Vem tror ni åker på söndag? Gabbe eller Thommy?

Jag hoppas på Gabbe för hon är hemsk...:o

• Gabbies

ut med Gabbie! Denna gången måste det bli så annars vet jag inte vad jag gör

Svar på tråden big brother