big brother
nu har iaf Jessica varit till farbror doktorn med sin knöl
nu har iaf Jessica varit till farbror doktorn med sin knöl
ut med Gabbie! Denna gången måste det bli så annars vet jag inte vad jag gör
jag ringer bara när de e väsentligt.. annars hoppas jag.. som när muffe skulle ut då ringde jag..
det kommer att visas ikväll antagligen. men de va ett skämt från Robins sida men Jessica tog det seriöst
hon har varit hos läkaren idag.. dom har tagit cellprover o hon får svar om en vecka
ett bra sätt att hänga med i vad som häner i BB e att besöka www.alltomtv.se
jäkligt skönt att Gabriella äntligen åkte!
det brukar vara tre i final.. o så tar dom ut en först så att de e två kvar.. men de e tre st i huset på finalen..
Jag tror på Jessica,Ragger och Anton. I den ordningen
jag har svårt att välja mellan om Thommy eller Linn ska ut.. jag e så trött på skitsnackaren Linn..
Gillade Ragger mkt meri början än vad jag gör nu.. han har blivit så negativ på senaste tiden
men på andra har det gått upp o ner.. på han har det bara gått neråt på senaste tiden..
jo de e klart..
Nu e jag faktist lite besviken på Ragger, hoppas han lämnar huset imorrn!
Han har hånglat med Anna ikväll.. o när folk säger åt honom blir han bara arg på dem, alltså när dom påminner om att han har "fästmö" på utsidan.. så jag hoppas att han får riktig ångest o går imorrn så han inte förlorar tjejen sin..
ja det tycker jag med.. de e därför jag hoppas att han går så att han räddar det som räddas kan.. jag vet ju dock inte hur allvarligt dom hånglat eller vad man ska säga.. har bara läst på alltomtv.se
nej dom skriver inte mkt av vad som händer på big brothers egna sida.. de har dom aldrig gjort
jag tycker att de inte e mkt iaf.. jag besöker alltomtv istället, där får man veta allt
det finns bildbevis på www.alltomtv.se tråden som handlar om den 13:de.. bara för att det inte visas på tv betyder det inte att det inte händer
jo vissa saker iaf.. dom väljer ju att inte visa vissa saker också..
jag vet inte om de va inatt men ja, de e sant att dom stoppade lajven för att dom stoppade godis i rumpan på Samuel..