• H & A

Brudar i Borås

wiiii... var ett tag sen jag kikade in i tråden... hände ju endel där med omvälvningar i februari när jag blev gravid mitt i allt .... sen slutade det med mf.... o ja.... Men nu I'm Back

Vi har näästan allt kklart faktiskt!! Det som nu är kvar är:

- skor till mig!! Vad ska ni ha???
    - smycken, men jag har hittat ett fint halssmycke på Faith som jag funderar på
    - underkläderna, BH är verkligen bläää i detta fallet min storlek är svår om jag ska ha axelbandslös (70D suck)... o fuula är dom, funderar på en freebra
    - prata med kantorn om musiken, har ju särskilda önskemål om in- o utmarsch...
    - åka ut till hofsnäs o göra finslipet ang menyn

Sen är det nog allt!!

• H & A

Tjejjer.... vad ska ni ha för skor??? Gillar de klassiska brudskorna men shit vad onödiga 1000 spänn de är...!!

Funderar på att köpa ett par fina på Bianco.... spelar ju ingen roll att de inte är vita, de kan ju vara ljusrosa eller ljusgröna... eller vad tycker ni??

• H & A

Aug2006: ohhhh tack för tipset ska kolla affären i knallis, har sett den men då har anders varit med o då kan man ju inte kolla jue ... jag vehöver en kritvit o axelbandslös som sagt... men egentligen kanske det kvittar för den syns ju inte igenom iallafall... ska kolla, tack för tipset som sagt

• H & A

haha vill ni höra nåt galet tjejjor... jag är gravid igen hihi

nu är jag bara såååå orolig att jag inte kommer passa i klänningen (igen), kommer vara i v14 på bröllopet... man vet ju absolut inte om jag kommer vara svullen eller inte... haha, hur skulle NI göra ??

• H & A

Suck.... gick inte denna gång heller... mf igen ....

Iallafall... jag har löst BH-problemet!! Köpte en freebra så slipper jag alla problem med att de andra inte är snygga... denna är ful, praktisk, ger bra klyfta och jag sliter av mig den på ett kick till natten... satsar på ett par snygga strumpor med bred spets och en strumpebandshållare... och en sexig vit halgenomskinlig negligé till det tror mannen blir glad av det hihi... o till detta spelar ju inte BH:n någon roll...

Hur går det för er??

Har inte hittat "rätt" skor än... väntar på att Bianco ska fylla på nu efter rean och se om det kommer något snyggt

Jag är skitledsen verkligen efter mitt andra mf men jag tänker inte låta det grusa allt nu... så här siktar vi stenhårt på att få det underbaraste bröllopet

• H & A

FiaMia: guuud så spännande är du nervös?? Hur ska du klara att hålla dig från tårar i kyrkan o på festen??? (mitt största problem )

Undrar... BEHÖVER man verkligen vigselprogram i kyrkan, vi funderar nämligen på att skippa dem helt.... är det fel??

Köpte mina skor igår blev ett par ljusgröna sandaletter men hööög klack 10 cm ska nog klara att strutta runt i dem hela dagen... undrar nu bara vilka strumpor som blir snyggast till... hmm...

• H & A

Har hämtat klänningen!! Å den är såååå vacker kan inte bärga mig snart är så avis på er som har bara 12 dgr o 1 tom!! kvar... själv har jag 50 dgr kvar

FOtograf ja.... min kusin är nyhetschef på BT o min farbror jobbar där oxå... så de fotar oss verkligen bussigt och de tar bara betalt för minneskorten oxå, så vi har LYX

Svar på tråden Brudar i Borås