• Lagosen

Brudar i Borås

Nu är det dags att skapa en ny tråd för alla blivande brudar i Borås. När ska ni gifta er? Hur har ni planerat? Är det mycket kvar?
    Själv ska jag gifta mig den 5/8-06 och börjar känna att tiden rinner ifrån mig trots att det är ca 5 månader kvar

• Svar på tråden Brudar i Borås
  • qazbnm

Therese_

Ja, jag vill gärna se bild :)

Josefin_1981@hotmail.com

Skall lägga upp lite bilder snart så att ni som vill får kika hur mitt bröllop var!!

Åter kommer när det är klart.

• FiaMia

qazbnm: ååh, vad fina ni var!! Men det kändes lite konstigt när vi precis gift oss i samma kyrka... Kunde nästan varit våra bilder som vi tog vid kyrkan! Har foton på oss på precis samma plats utanför kyrkan där ni stog Kuligt!
    Var ni i Parken i Dalsjöfors efter? Tyckte jag kände igen mig!
    Ett jättegrattis och all lycka till Er som nybliven man och fru!! Kram!

• Therese_

Josefin!

Vad fina ni var!! Känner igen er bestman oxå.. Han måste gått på dalsjöskola oxå eller?
    Fasen vad stadig du såg ut när du satte ringen på daniles finger! Jag kommer skaka så jag inte hittar rätt
    Det var ett kort som du var så fin på, Du såg så nöjd och lycklig ut! Det kortet där ni står allihopa..
    Gud vad roligt!!
    Jag har varit och köpt underkläder idag!! Hehe....
    Skall maila dig bilden på den klänningen. det är inte den nu men den är ganska lik..

• Therese_

Josefin..

Tänkte bara kolla av att mailet kom fram.

• Therese_

Var håller ni hus Boråstjejer???????????????????????????????????????????????????????????

• stenvall

Tydligen heldött eller också är alla redan gifta....

• Therese_

Ja, här är det dött! har väntat i flera dagar på att nåfon skall skriva..
    Tråkigt!!!
    Jag är här o kollar varje dag!!!

• Yiin

Jag bor i Limmared, räknas det? :D

• mollanmus

Hej! Här är en blivande brud som bor i Borås. Är helt ny på den här sidan, brukar hålla till på familjeliv i vanliga fall!

Svar på tråden Brudar i Borås