• Henax

Puffar istället för att svara på inläggen...

Här kommer en liten gnällig tanke från mig...

När man skriver in en fråga och får svar (ofta långa och informativa) VARFÖR väljer man då att "puffa" för sin tråd?! Vore det inte trevligare att tacka för de svar man fått?! Och därmed även puffa upp tråden?! Två flugor i en smäll liksom men väldigt mycket trevligare!

Så med mitt gnällinlägg så hoppas jag på större tacksamhet från folk! Detta är dock inget som "drabbat" mig personligen men det känns trist ändå. Folk är snälla och hjälpsamma och skriver en halv uppsats och ändå är TS inte benägen till annat att "puffa för fler svar".

Så nu var jag klar!

• Svar på tråden Puffar istället för att svara på inläggen...
  • Henax

*puffar*

Skämt åsido! Jag erkänner gladeligen att jag blir bra mycket mer benägen att hjälpa till om jag ser att trådstartaren uppskattar alla svar. Oavsett om det var till nån hjälp eller inte...
    Läste en tråd igår där en tjej hade fått 3-4 långa och genomtänkta svar med mycket tips och idéer. Vad gör TS då?! Jo, skickar in ett inlägg med *puffar*!
    Vilket gjorde att jag avstod från att svara! Barnsligt?! Jo...

• Henax

"Nån mer" som Ellte gav som exempel känns nästan ännu värre än "puffar"...
    Att en så arg gubbe kan bli så populär plötsligt!

/ Henax

• Henax

guinevere! Precis! Det är ju inte själva ordet "puff" som puffar upp tråden, funkar precis lika bra med "tack"!

Otroligt fascinerande att kan göra mig så !!!

• Henax

Min favvopuff är nog han som är kompis med Piff!

Svar på tråden Puffar istället för att svara på inläggen...