• 15juli06

E-tuna!

Sorry!

Trillade in på denna tråden, vill inte plugga min svenska litteratur så hittar på massa annat.

Ganska såker på att jag knäckt ditt namn "roffan" :)

• 15juli06

Jag trodde det men den amerikanska pedofilen förvirrade mig, men långt namn med biblisk anknytnig tänkte jag direkt på "josefin" . Men får inte ihop det med pedofilen, eller inte tillräckligt uppdaterad på skvallerfronten.

• 15juli06

ooopppsss! Kom lite inlägg medans jag skrev. Hoppas jag har fel roffan!

• 15juli06

Det var ju tur!!! :) :D Men återkommer när jag funderat lite till, kanske. Har en bra tankenöt att somna på!

• 15juli06

Tack!

Men tror du är en luring roffan, det är nog ett annat som börjar på "M". Men bara en tanke.

Jaha då får jag väl plugga svenska istället!

• 15juli06

Någon skandal med en Gabriella i USA? Jag kan inte komma på någon.

• 15juli06

Det jag tänker på rimmar på Gabriella, och den manliga varianten är 100% pedofilskandal. Nu får jag hoppas roffan inte blir sur!

• 15juli06

Min dator blev knas när jag googlade på "amerikanska pedofilskandaler" , fabror polis kommer väl och knackar på imorgon :D:D:D

• 15juli06

hela hängde inte med kolla under ärkeänglar:)

• 15juli06

Jag tror tvärtom, vet inte om jag vågar kika in på tråden mer :)

Gonatt på er!

• 15juli06

Japp, det var det jag trodde efter josefin, men visste inte att det fanns en ängel som hette Michael-!!

• 15juli06

Jag får väl byta nick efter detta :)

• 15juli06

Roffan: nu är du gift. Grattis och hoppas det var en underbar dag! Hade vi rätt om namnet?? Det kanske du vill avslöja nu??:):)

Svar på tråden E-tuna!